Jak dobrze wyglądać po nieprzespanej nocy

Dobrze wyglądać po zarwanej nocy to nie lada wyzwanie. Jak to zrobić, żeby brak snu nie był widoczny na pierwszy rzut oka? Czy da się w ogóle dobrze, albo chociaż nie bardzo źle, wyglądać po nieprzespanej nocy? Cudów nie ma, ale na wszystko są sposoby. Może nie stuprocentowe, ale zawsze coś. 
Jak dobrze wyglądać po nieprzespanej nocy


Poranek po nieprzespanej nocy jest trudny, a dalsza część dnia jeszcze gorsza. Można jednak wiele zrobić, by wyglądać lepiej. Najpierw zarywamy noce, bo się uczymy do egzaminów. Później imprezujemy. W końcu przychodzi czas na dzieci, które nie dają nam spać. Czasami bezsenność spowodowana jest silnym stresem lub różnymi wypadkami losowymi. Efekt zawsze jest taki sam. Fatalny wygląd po nieprzespanej nocy. Jak zniwelować skutki braku snu? Przygotowałam kompleksowy poradnik. Cudów nie obiecuję, ale konkretną i realną pomoc oraz cenne podpowiedzi - owszem.

Jak wyglądać dobrze po zarwanej nocce?


1. Przede wszystkim się wykąp. Nawet jeżeli to robiłaś wieczorem i wcale się nie ubrudziłaś. Prysznic potrafi zdziałać cuda. Woda orzeźwia, odpręża i do pewnego stopnia jest w stanie znieść zmęczenie i senność. Kąpiel po zarwanej nocce może postawić cię na nogi, a na pewno sporo pomoże.



2. I koniecznie zmyj stary makijaż. Nawet jeżeli ci się wydaje, że wygląda ok. (Mój sposób na skuteczny i delikatny demakijaż). Nie przespałaś nocy, masz zaburzony osąd i tylko ci się wydaje. A nawet jeżeli wczorajszy makijaż rano prezentuje się ok, uwierz że w ciągu dnia to się zmieni. Koniecznie zrób demakijaż i pomaluj się od nowa. Więcej na temat make upu po zarwanej nocy za chwilę.



3. Teraz zjedz coś odżywczego i napij się. Najedzone i nawodnione ciało zawsze wygląda lepiej i lepiej się czuje. Może to być sok owocowy lub warzywny, jajecznica a nawet tuńczyk z puszki. Cokolwiek zdrowego, co możesz przełknąć rano.


4. Kawa to oczywistość i na większość osób działa. Szkoda że nie na mnie. Ale jeżeli ty jesteś normalna, to poranek po nieprzespanej nocy jest najlepszą okazją, by skorzystać z dobrodziejstw kofeiny. Możesz też skorzystać z porad, jak nie zasnąć w pracy

5. Twoim sprzymierzeńcem będzie też makijaż. Pamiętaj, zrób go od nowa. Niestety tutaj wiele kobiet popełnia kolejny karygodny błąd, który daje efekt odwrotny do oczekiwanego. Im bardziej zmęczona twarz, tym subtelniejszy powinien być makijaż. Najlepiej postawić na ten całkowicie naturalny. Jedynie tuszujemy sińce pod oczami, lekko podkreślamy rzęsy i ewentualnie dodajemy sobie trochę kolorków różem czy brązerem. Lepiej zrezygnować z mocnego makijażu, kolorowych cieni czy intensywnej pomadki. To wszystko tylko przyciąga wzrok. I sprawia, że nasza niewyspana twarz rzuca się w oczy.

6. Użyj dobrego podkładu, pudru i korektora. Wystrzegaj się jednak efektu maski. Tusz do rzęs tak, bo powiększa oczy. Ale nie przesadzaj z warstwami. Będzie lepszy czas na mega pogrubione i wydłużone rzęsy. Im naturalniej będzie wyglądał makijaż, tym lepiej. Złota zasada: wystrzegaj się wszystkiego, co przyciąga wzrok.


7. Zrezygnuj też z dużych, błyszczących kolczyków. Niepotrzebnie skupiają uwagę na twarzy. Dobre będą małe i subtelne wkrętki. Nie rzucają się w oczy, ale dają ładny efekt subtelnej elegancji i dopracowanego wizerunku. Jeżeli nie masz takich kolczyków, spokojnie możesz nie zakładać żadnych.

8. Również górna część stroju powinna być raczej stonowana. I naprawdę wybierz kolor, w którym ci do twarzy. Nieodpowiedni odcień jeszcze bardziej podkreśli zmęczona twarz.


9. Zaszaleć możesz natomiast jeżeli chodzi o spodnie czy buty. Cały czas chodzi nam o to, by odciągnąć uwagę od twarzy. To najlepsze, co możemy zrobić. Jeżeli masz czas i chęci spoko będzie bardziej wymyślny manicure. Jeżeli nie możesz poratować się dużymi pierścionkami. Takie dłonie skutecznie odwrócą uwagę od twojego zmęczenia i ciągłego ziewania.



10. Latem bardzo pomocne będą ciemne okulary. Niestety w pracy zazwyczaj ich nie nosimy chyba że chcemy wzbudzić plotki o byciu ofiarą przemocy domowej. To ta zarwana nocka chyba jednak wypada lepiej wizerunkowo.

11. Ważne są również włosy. Jeżeli są lekko nieświeże i masz taką możliwość, umyj je. Niewyspanie wypisane na twarz plus tłuste włosy to fatalne połączenie. Czyste zawsze trochę nadrobią wrażenie. Sprawią też, że sama poczujesz się lepiej i ładniej.

12. Pamiętaj jednak o zasadzie naturalności. Żadnych wymyślnych fryzur. W ogóle lepiej zrezygnować z upięć, które odsłaniają twarz. Świetnym pomysłem natomiast będzie rozpuszczenie włosów o ile masz w miarę twarzową fryzurę.

13. Dobrym pomysłem na rozbudzenie się i dodanie sił po zarwanej nocce jest energetyczna muzyka. Puść sobie coś fajnego.

14. A na koniec przejdź się. Świeże powietrze i wysiłek fizyczny działają pobudzająco i odświeżająco. Pamiętaj o głębokim oddychaniu. Krótki spacer może cię całkowicie ożywić i dodać energii. Bieganie upiększa - potwierdzone info



Pamiętaj, że sen jest jedną z podstawowych potrzeb, ale organizm ludzki z powodzeniem może funkcjonować również po zarwanej nocce. Jednej. Kluczową rolę odgrywa twoje nastawienie. Nie wmawiaj sobie, że będzie źle, zaśniesz na biurku i będziesz ledwo żywa cały dzień. Wcale nie musi tak być. Bądź dobrej myśli i miej motywację. To pomaga.

Miałam małe dziecko. Wiem co mówię. Noce to była jakaś rzeźnia. Pobudka co godzinę, pół godziny karmienia (zasypiałam na stojąco), i ledwo udało mi się zapaść w sen znowu pobudka. Czasami wolałam się już nie kłaść tak wyczerpujące było to wybudzanie się. I trwało to wiele tygodni, miesięcy, kurde prawie rok. I wcale nie odsypiałam w dzień, bo też nie było jak. I funkcjonowałam jakoś. Nawet chodziłam na kilkunastokilometrowe spacery. Po doświadczeniu z wczesnym macierzyństwem żadna zarwana nocka mi nie straszna. Nie będzie już nic gorszego. Teraz wizja nieprzespanej nocy w ogóle mnie nie przeraża. Jedna od czasu do czasu to naprawdę nic. Można tego nawet nie zauważyć i nie odczuć.


Zarwana nocka może się zdarzyć każdemu. Jedna od czasu do czasu to nie tragedia. Jest duża szansa, że nikt nie zauważy. Może nawet ty nie odczujesz. Co więcej badania opublikowane w magazynie "Neuron" dowiodły, że jedna zarwana noc zmniejsza ryzyko zapadnięcia na depresję sezonową przez cały kolejny miesiąc. Jednak niestety regularne niedosypianie fatalnie wpływa nie tylko na wygląd i samopoczucie, ale też na zdrowie i w ogóle całe funkcjonowanie. Tylko weź to teraz wytłumacz noworodkowi.

Komentarze

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu. Komentarze uznane za spam zostaną usunięte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...