wtorek, 10 października 2017

Jak upiąć długie włosy ładnie, wygodnie i szybko?


Długie włosy są fajne. Teoretycznie. W praktyce zazwyczaj są spięte. Bo przeszkadzają albo się niszczą. Jestem wielką fanką długich włosów. I wygodnych fryzur na własnej głowie. Czasami to nie ma sensu. Zapuszczam te włosy i zapuszczam. Dbam, olejuję, ładuję odżywki. A wszystko po to, żeby później spiąć w kucyka na cały dzień. W sumie na noc też. Zazwyczaj śpię również w spiętych, bo wygodniej i mniej się niszczą. Większość długowłosych to zna.

linzi clip fryzury

Ratunkiem jest odrobina kreatywności. Z długich włosów można wyczarować mnóstwo ciekawych i wygodnych upięć. Teoretycznie. W praktyce ze względu na brak czasu i umiejętności najczęściej kończy się zwyczajnym kucykiem. Chyba, że mamy jakiegoś małego pomocnika. Ja ostatnio używam linzi clip. Te niepozorne spineczki pozwolą łatwo i szybko odmienić fryzurę i wyczarować na głowie coś ciekawego a przy tym całkiem wygodnego do noszenia na co dzień.


Tak wyglądają moje klamry. Mam jedną większą w kolorze kremowym i trzy małe w kolorze czarnym. Doskonale nadają się zarówno do upinania całych włosów, jak i podpinania niewielkich pasm. Wyglądają niepozornie, ale warto wypróbować. 

linzi clip fryzury

Odkąd zaczęłam eksperymentować z klamrami, okazało się, że ogranicza mnie jedynie wyobraźnia. Z długich włosów, nawet jeżeli są dość cienkie i niezbyt chętnie do współpracy, można wyczarować całkiem sporo fajnych upięć idealnych do noszenia na co dzień. Jest wygodnie i trochę inaczej, niż zwykle. Miło odpocząć od wszechobecnego kucyka czy warkocza. 




Linzi clip to marka z Wielkiej Brytanii. W swojej ofercie mają kilka bardzo ciekawych wzorów spinek. Klamry całkiem nieźle trzymają włosy i uczesanie jest dość trwałe. Ja jestem bardzo zadowolona, bo to coś nowego na włosach, ale cały czas jest wygodnie. 

Jak byłam dzieckiem, mama zawsze kazała mi spinać włosy. Nie rozumiałam tego. Chciałam cieszyć się swoimi rozpuszczonymi puklami. Teraz rozumiem aż za dobrze. Długie rozpuszczone włosy są fajne tylko na chwilę albo w idealnych okolicznościach. No i na zdjęciach. W prawdziwym życiu mamy wiatr, paski torebek, drzwi, pośpiech i dużą wilgotność. Podziwiam i zazdroszczę dziewczynom, które na co dzień noszą rozpuszczone włosy i wyglądają dobrze. Ja w aktywny dzień stawiam na upięcia. Dlatego linzi clip to był bardzo miły i przydatny gadżet. Używam regularnie i nie mam zastrzeżeń.

13 komentarzy:

  1. fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam długie włosy ale też cały czas noszę spięte ;-)
    fajny pomysł z tymi spinkami zawsze to jakaś odmiana z włosami..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż tak długich włosów jeszcze nie mam - więc jak na razie i problemu z ich upięciem nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wlosy do tylka i tez ciagle je upinam ;-) kocham wszelkie koki i kitki. Gumka do wlosow lub szpon (dluga klamra na sprezynie) i wszelkie mozliwe koki sa gotowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wlosy do tylka i tez ciagle je upinam ;-) kocham wszelkie koki i kitki. Gumka do wlosow lub szpon (dluga klamra na sprezynie) i wszelkie mozliwe koki sa gotowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również testuję i póki co jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wolę robić koka na frotkę ;p najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, asymetryczny i wymagjący niewiele zachodu. To coś dla mnie. Wszak napisałam o upinaniu włosów dla leniwych dziewczyn: http://zalotka.pl/opinie/wlosy/fryzury-dla-leniwych-dziewczat/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tych klamer jeszcze, ale spróbowałabym upięcia troszkę innego niż Twoje na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo muszę to kupić mojej mamie :) Nie ma bardzo długich włosów, ale coś czuję, że to by się jej spodobało. Ciekawe czy dla moich kręconych trochę za ramiona byłaby dobra, aktualnie szukam spinki, która nie będzie zgniatać mi włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy pomysł. bardzo fajne te spineczki. ile kosztują?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam problem ze swoimi włosami, bo nie dosć, że dośc dlugie to jeszcze gęste :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...