poniedziałek, 22 maja 2017

7 powodów, dlaczego warto mieć Instagram

Instagram - czy warto zakładać konto w tym serwisie? Jakie możliwości daje Instagram? Po co zakładać tam konto? Jeżeli jeszcze nie dołączyłeś/łaś do insta społeczności chciałabym rozwiać wątpliwości - Instagram ma sens. 

7 powodów, dlaczego warto mieć Instagram
Źródło: freestock


Instagram jest moim ulubionym serwisem społecznościowym i wszystkich zachęcam do założenia tam konta. Moim zdaniem warto być na Instagramie. Poniżej wypisałam 7 najważniejszych powodów, dla których powinieneś mieć Instagram. 






Warto mieć Instagram: Informacja

Przeglądając profile na interesujące nas tematy czy wyszukując zdjęć po hasztagach możemy znacznie poszerzyć naszą wiedzę. Instagram to nie tylko zbiór przypadkowych, amatorskich foteczek. W serwisie można znaleźć również wiele wartościowych i profesjonalnie prowadzonych kont praktycznie na każdy temat np. biznes i zarabianie, podróże, fitness, gotowanie czy literatura. Instagram może dostarczać wiedzy o aktualnych wydarzeniach, które mogłyby nas zainteresować. Algorytm tej aplikacji bardzo się stara, żeby podsuwać użytkownikom treści, które mogą ich zainteresować. Wystarczy zacząć szukać, obserwować i lajkować zdjęcia zbieżne z naszymi upodobaniami. 


Warto mieć Instagram: Inspiracja i motywacja

Instagram to serwis pełen pięknych zdjęć. Już samo ich przeglądanie sprawia niebywałą przyjemność. Patrząc na cudowny wschód słońca samemu aż chce się wstać bladym świtem, żeby tego doświadczyć. Zdjęcia wysportowanych użytkowników motywują do ruszenia się z kanapy. Piękne wnętrza z Instagrama mogą być podpowiedzią, jak urządzić swoje mieszkanie. Instagram jest skarbnicą inspirujących i motywujących zdjęć. 


Jak pobrać na dysk zdjęcie z Instagramu?



Warto mieć Instagram: Nowe znajomości

Instagram jest serwisem społecznościowym. Obecnie coraz więcej pojawia się w nim również profilów firmowych, ale za każdym kontem prywatnym stoi człowiek. Ja dzięki Instagramowi poznałam koleżankę, która również uwielbia biegać w okolicach Kopca Krakusa. Gdyby nie przeglądanie zdjęć z tamtej okolicy na insta, raczej nie poznałybyśmy się, bo zawsze się mijamy ;) Instagram daje możliwość komentowania, ale również wysyłania innym użytkownikom prywatnych wiadomości. Warto z tego korzystać i poznawać ciekawych ludzi. 

7 powodów, dlaczego warto mieć Instagram
Źródło: unsplash


Warto mieć Instagram: Wyszukiwarka oryginalnej grafiki

Instagram dzięki doskonałemu otagowaniu, a właściwie ohasztagowaniu, zdjęć skutecznie pełni rolę wyszukiwarki grafiki. Jeżeli chcesz pooglądać zdjęcia z gór albo szukasz ciekawych tatuaży warto zastąpić Google Grafika Instagramem. Dlaczego? Można tam trafić na więcej oryginalnych i amatorskich zdjęć, które przedstawią interesujący nas temat w zupełnie innym ujęciu. Z łatwością możemy również obejrzeć inne zdjęcia autora i nawiązać z nim kontakt, gdybyśmy któreś chcieli wykorzystać. 


Skąd brać zdjęcia na bloga?



Warto mieć Instagram: Promocja siebie lub swojej marki

Instagram od dawna nie jest już tylko serwisem społecznościowym służącym do zabawy. Teraz to potężne narzędzie reklamowe. Jeżeli prowadzisz firmę warto mieć konto na Instagramie. To pozwoli ci dotrzeć do większej grupy odbiorców i zbudować pozytywny wizerunek. Nawet jeżeli nie masz działalności gospodarczej można pomyśleć o promowaniu siebie. Przecież czymś się zajmujesz, wykonujesz jakąś pracę. Pokaż się. 




Warto mieć Instagram: Zarabianie

Na Instagramie można również zarabiać. Oczywiście najpierw trzeba zbudować odpowiednio dużą i zaangażowaną społeczność. Jeżeli prowadzisz ciekawy profil z pasją, a obserwatorów wciąż przybywa można pomyśleć o promowaniu na swoim Instagramie produktów i usług innych firm. 



Jak zwiększyć swoją popularność na Instagramie?


Warto mieć Instagram: Wirtualny album ze zdjęciami

Instagram pełni rolę takiego osobistego, wirtualnego albumu ze zdjęciami. Miło sobie pooglądać i powspominać chwile sprzed roku czy dwóch. Fajnie również zobaczyć, co działo się kilka lat temu u znajomych. 




Czym właściwie jest Instagram? Serwisem społecznościowym? Zbiorem amatorskich zdjęć kiepskiej jakości czy bazą profesjonalnych fotografii? Ciekawą zabawką dla młodzieży czy potężnym narzędziem biznesowym? Moim zdaniem wszystkim. 

I tylko od nas, od każdego pojedynczego użytkownika zależy, w jaki sposób będzie używać tej aplikacji. Nie ma dobrych i złych sposobów. Dobrze jest tak, żeby przynosiło radość i satysfakcję. Dla mnie Instagram ma same pozytywne skojarzenia. Miłej zabawy i zapraszam do siebie instagram.com/abakercja


W komentarzach możecie zostawiać swoje adresy. Postaram się do każdego zajrzeć. Ciekawa jestem również do jakich celów Wy wykorzystujecie Instagram i jakie jeszcze są powody, dla których warto mieć tam konto. 

17 komentarzy:

  1. Trafiłaś z tym wpisem idealnie :)
    Dojrzałem już do decyzji o wejściu na Instagram :)
    Jeszcze tylko musze kupić ten cholerny smartfon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz smartfona? jak udało Ci się przetrwać?

      Usuń
  2. Insta jest super, mnie służy do odnajdywania ciekawych osób i grafik, a do tego tworzenie mojej kolekcji zdjęć sprawia mi wielką frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Instagram to świetna sprawa, tylko ja już nie mam czasu na niego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mam konta lecz muszę założyć,ciekawy post
    👍🏼❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Insta spędzam chyba najwięcej czasu. On przynajmniej nie tnie zasięgu postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem na instagramie bo nie mam smartfona. :-( Mam nadzieję, że za jakiś czas coś się wykluje i tam będę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię insta fajne łączy ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przez 5 lat blogowania skutecznie olewałem instagram i mocno zaniedbywałem fejsa. Dopiero w tym roku dojrzałem, żeby założyć sobie insta i mnie wciągnęło :) Nic nie poradzę, że lubię ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Instagram to moja miłość! Większość profili, które obserwuje są związane z książkami oczywiście :D Zawsze mogę podpatrzeć jakieś literackie nowości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Długo broniłam się przed instagramem, bo wydawało mi się, że skoro i tak obraz wypiera słowo pisane, to nie będę wspierać tego procesu. Ale w końcu się przełamałam i absolutnie nie żałuję ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety z moim prehistorycznym telefonem na guziki (którego niestety ubóstwiam i to jest moja zmora) nie dojrzałam jeszcze do tego serwisu. Ambicje w głowie rosną, ale jeszcze moment nie ten :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Argumenty istotnie pokazują, że warto :) ale oczywiście na szczęście mamy wolny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Instagram to naprawdę dobra inwestycja. Nigdy nie żałowałam, że go założyłam oraz to, że działam na nim.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu założyłam (za Twoją namową), był już wpis o tym - i dopiero się go uczę ;) po początkowym "zachłyśnięciu się", teraz myślę jak używać jako narzędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Instagram to super sprawa. Również potrafię tam przepaść- szczególnie planując wyjazdy, bo to zazwyczaj tam szukam inspiracji i tych "mniej przewodnikowych miejsc".
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...