czwartek, 6 kwietnia 2017

Sportowe podsumowanie miesiąca - marzec 2017

Marzec oznacza wiosnę i budzący się do życia świat. Ja również powstałam po śnie zimowym. Cieplejsze i przede wszystkim dłuższe dni zachęcają żeby się ruszyć, wyjść z domu, zadziałać. Powoli się rozkręcam.




W marcu trzy razy byłam na biegach Parkrun Kraków, a oprócz tego wzięłam udział w Grand Prix Krakowa w biegach górskich kończąc ambitną jedenastkę. Trochę biegałam sobie po okolicy, trochę spacerowałam. Starałam się również nie zaniedbywać ćwiczeń w domu. Tradycyjnie rozciąganie, pompki, planki, hantelki, brzuszki i orbitrek.



W porównaniu do lutego w marcu było dwa razy lepiej. Więcej kilometrów, więcej zaliczonych biegów, więcej energii, chociaż zdarzały się gorsze dni. 


Trzy razy biegłam parkrun (#194 Parkrun Kraków#195 Parkrun Kraków i #196 Parkrun Kraków) i bez względu na warunki i samopoczucie, za każdym razem miałam czas poniżej 25 minut. To dla mnie spory postęp. Dwa lata temu biegałam więcej, w ogóle więcej ćwiczyłam, a z czasem bywało różnie. Bardzo cieszy mnie też ukończenie Ambitnej Jedenastki na Grand Prix Krakowa w biegach górskich

Kliknij, aby powiększyć


Jak widać na powyższym obrazku biegałam praktycznie tylko w weekendy. Raz, w ostatnim tygodniu udało mi się zrobić trening w środę. I to były bardzo wymęczone kilometry. Albo przypadek, albo po prostu jestem weekendowym biegaczem ;)

75 kilometrów wybieganych w marcu to wynik daleki od mojego rekordu i średnio satysfakcjonujący, ale nie zawsze wszystko może być na maksa. Ja się cieszę, że poprawiłam swój czas na parkrunie, że wystartowałam w Grand Prix, że w każdy weekend udało mi się znaleźć czas, żeby trochę się poruszać. 

Jeżeli chodzi o plany na kwiecień, to na razie Bieg Pamięci 8 kwietnia. Chciałabym również przynajmniej raz pojawić się na parkrunie i raz na BBLu. No i biegowo odwiedzić Kopiec Krakusa, który ostatnio trochę zaniedbałam. 

Zobacz też:

9 komentarzy:

  1. Ja co prawda nie biega, jednak na basen chodzę często. Cieszę się, że już wiosna i moja motywacja do aktywności fizycznej jest znacznie większa :] Pozdrawiam
    Martyna z www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jest takie podsumowania - można zobaczyć co się osiągnęło w danym miesiącu :) ja zaczynam dopiero biegać, może też kiedyś będę mogła sie pochwalić takimi osiągnięciami

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jest takie podsumowania - można zobaczyć co się osiągnęło w danym miesiącu :) ja zaczynam dopiero biegać, może też kiedyś będę mogła sie pochwalić takimi osiągnięciami

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję motywacji i dyscypliny 🤗😍

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie podsumowania, gratuluję wytrwałości:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co opisywać coś co jest przciętne i nie ciekawe? Co to wnosi dla nas cytających? Tylko zaspokojenie Twojego ekshibicjonizmu?
    Zrób coś co zasługuje na uwagę, wysil się!
    Blogi o niczym i tłumek durniów poklaskujących bezmyślnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co miesiąc robię podsumowanie, bez względu na to, czy udało mi się osiągnąć dużo, mało czy nic. i owszem robię to bardziej dla siebie, ale miło jeżeli przy okazji kogoś uda się zachęcić lub zmotywować. albo jeżeli ktoś mnie zmotywuje.

      w poprzedniej notce zrobiłam szpagat. starczy czy wysilać się dalej?

      Usuń
    2. Jakbyś zrobiła szpagat, jedną nogą zahaczając o Empire State Building, a drugą o World Trade Center, to może ktoś wpadłby w zachwyt :P Co za idiotyzm, po co wchodzić, jak kogoś to nie interesuje?

      Ja odpuszczam w tym roku bieganie - nie mówię do końca nie, bo może mnie natchnie któregoś dnia, ale po pierwsze - nie za bardzo lubię... Po drugie - nie biegałam nigdy zbyt długich dystansów (za to pod górkę, z górki i dość szybko - max. 4-5 km), a po trzecie - miałam kontuzję kolana (właśnie przez bieganie), więc wolałabym nie ryzykować :/ Ale podziwiam bardzo za tyle kilometrów przebiegniętych! :)

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...