niedziela, 2 kwietnia 2017

Biegam Bo Lubię Kraków - rozpoczęcie sezonu 2017

Biegam Bo Lubię Kraków (w skrócie BBL Kraków) to amatorskie zajęcia sportowe odbywające się w każdą sobotę o godzinie 9:30 przy Placu Na Groblach w Krakowie. Treningi są otwarte dla każdego i darmowe. Na BBL nie trzeba się wcześniej zapisywać, można przyjść z marszu, można zabrać dziecko lub psa. Można nawet z nimi biegać. 

Źródło: facebook.com/BiegamBoLubieKrakow/


1 kwietnia 2017 roku odbyły się pierwsze w tym sezonie zajęcia BBL Kraków. Pogoda dopisała, pięknie świeciło słoneczko i wreszcie można było założyć krótkie spodenki. Wspólne treningi biegowe to świetna zabawa i możliwość poznania ludzi z podobną pasją. Zajęcia Biegam Bo Lubię Kraków to świetny pomysł na aktywne rozpoczęcie weekendu. 


Kiedyś bardzo regularnie chodziłam na BBL. Byłam praktycznie każdych zajęciach, nie ważne czy deszcz czy palące słońce. Teraz wracam po dłuższej przerwie i mam zamiar pojawiać się w sobotę przy Placu na Groblach tak często, jak to będzie możliwe. W swoich planach mam również Parkrun, który troszeczkę koliduje, jeżeli chodzi o godzinę. Jakoś to wszystko trzeba będzie pogodzić i dojść do kompromisu. Jeżeli masz problem z wyborem, co zrobić w sobotni poranek sprawdź mój tekst: Sobotni dylemat - Parkrun czy BBL.  

Pierwszy w 2017 roku oficjalny trening Biegam Bo Lubię Kraków miał być lajtową rozgrzewką, ale ja całkiem konkretnie się zmęczyłam. Po rozgrzewce biegaliśmy wokół stadionu: 4 minuty szybszego biegu i 1 minuta powolnego truchtu lub marszu. I tak kilka razy. Ten trening porządnie dał mi w kość, ale byłam też z siebie bardzo dumna. Z tej radości nawet zrobiłam szpagat. No dobra, prawie szpagat.

Biegam Bo Lubię Kraków - rozpoczęcie sezonu 2017

Jeszcze sporo pracy i ćwiczeń przede mną, ale wszystko na dobrej drodze. Po prawie roku bezczynności jeżeli chodzi o rozciąganie wcale nie jest tak łatwo wrócić do poprzedniego stanu. Ale staram się, ćwiczę, nie poddaję i powoli do przodu. 

Zajęcia Biegam Bo Lubię Kraków to świetna inicjatywa i super pomysł na aktywne spędzenie sobotniego poranku. 

Zobacz też:

10 komentarzy:

  1. Ja także uwielbiam biegać :-) Odkąd jestem mamą biegam z córcią w wózku ;-) Upatrzyłyśmy sobie bielskie lotnisko. Podziwiam Twój szpagat :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ale fajna inicjatywa. Dobrze ze bieganie staje sie coraz popularniejsze. Bo w grupie latwiej sie zmotywowac. A to przeciez na zdrowie. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam biegać, zastanawiam się czy nie wystartować w tym roku po raz pierwszy, choć mocno się waham bo na codzień biegam na siłowni

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam biegaczy każdego dnia. To niesamowita siła charakteru i determinacja. Mieć taki zapał i biegać na takich dystansach, jak słyszę.... WOW! Chapeu bas!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i z tego co pamiętam - stanęłaś na głowie ;)do soboty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tym bieganiem. Pozazdroszczę też determinacji, po zdjęciach widać Aniu, że sport bardzo Ci służy :) Nic tylko brać przykład, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu mówię, że nie znam się na prowadzeniu bloga, bo nie prowadzę, ale piszę to, bo warto dać zwyczajny "sygnał". Zastanów się proszę nad tym, czy zmiana szaty graficznej mogłaby być dobrym pomysłem. Twój blog jest całkiem interesujący. Piszę tylko to, co zauważyłem. Uatrakcyjnij go (troszkę) wizualnie. Bardzo dobrze, że wygląd jest niezbyt skomplikowany, ale sugerowałbym odrobinę więcej "nieszablonowości". Równowaga pomiędzy nowoczesną "reklamową" atrakcyjnością a przejrzystym przekazem w twojej własnej formie ;) . Masz wizję, "pokoloruj" ją ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, o tym, ale zebrać się nie mogę ;)

      dziękuję za uwagę. takie komentarze są dla mnie bardzo cenne :)

      Usuń
  8. Super! :) Sezon rozpoczęty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje rozpoczęcia sezonu :). Ja w prawdzie nie biegam, ale wyciągnęłam już mój rower z piwnicy. Cudowne uczucie :).

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...