piątek, 20 stycznia 2017

Maska do włosów Kallos Pro-Tox

Maska do włosów Kallos Pro-tox (nazywana również Kallos Botox ;)) z keratyną, kolagenem i kwasem hialuronowym to był strzał w dziesiątkę. Świetna odżywki, która zrobiła moim włosom bardzo dobrze. Kallos Hair Pro-Tox to jedna z lepszych masek do włosów, jakie miałam okazję przetestować.



Kallos Pro-tox kupiłam w dużym, litrowym opakowaniu w drogerii Hebe w cenie ok. 15 zł. W Krakowie raczej nie ma specjalnego problemu z dostępnością. Widziałam ją chyba również w Firlicie. Na pewno bez problemu można zamówić Kallos Pro-tox przez internet i może nawet wyjdzie taniej.



Maska Kallos Pro-tox jest ma dość gęstą, zbitą konsystencję. Posiada intensywny, nieznany mi zapach, który dość szybko jednak znika. Myślę, że jest wydajna, chociaż każda odżywka w litrowym opakowaniu wydaje się wydajna ;) W dodatku ja wciąż jeszcze myję włosy 1-2 razy w tygodniu. Niestety dopadło mnie już poporodowe wypadanie włosów. I powoli tracą one swoją świetność. Dlatego zauważyłam wyraźną różnicę po zastosowaniu maski Kallos Pro-tox. Włosy są wyraźnie wygładzone i jest ich jakby więcej. Lepiej wyglądają i lepiej się układają.


Maska do włosów Kallos Pro-Tox zawiera oliwę z oliwek, olej kokosowy, pantenol, keratyną i kolagen. Poza tym oczywiście sporo silikonów i emolienty. O dziwo nie ma w składzie gliceryny. Sprawdzałam pięć razy. To chyba jedyna maska jakiej używałam bez gliceryny. I teraz się zastanawiam, że może w tym tkwi sekret. Co prawda moje włosy po glicerynie zawsze wyglądały dobrze, no ale to było kiedyś.

Jeżeli miałabym wskazać najlepszą w chwili obecnej odżywkę do włosów bez wahanie wybrałabym Kallos Pro-tox. Robi wszystko to, czego od niej oczekuję. Ułatwia rozczesywanie i poprawia wizualnie stan włosów. Czy robi coś więcej nie wiem. Póki co jestem wierna olejowaniu i uważam, że te właśnie zabieg w głównej mierze ma działanie pielęgnujące. Odżywki i maski to raczej taka doraźna pomoc i kosmetyczka korekta.

Zobacz też recenzję innych Kallosów:

3 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nic od Kallosa nie używałam, ale chyba się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, ciekawe tematy /porady.
    U nas co prawda trochę inaczej ale zapraszamy.

    http://ciupa-wozkowicze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inna tej firmy i średnio mi niestety odpowiada :(

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...