poniedziałek, 16 stycznia 2017

#187 Parkrun Kraków

Jest sobota - jest parkrun. Regularnie, co tydzień o godzinie 9 rano na krakowskich Błoniach organizowany jest bezpłatny i ogólnie dostępny bieg na 5 km z pomiarem czasu. Parkrun to świetna okazja, żeby aktywnie rozpocząć weekend, zrobić krótki trening, sprawdzić swoją aktualną formę, a także miło spędzić czas i poznać ludzi o podobnych zainteresowaniach.W ubiegłą sobotę, 14 stycznia 2017 odbył się 187. krakowski parkrun.

#187 Parkrun Kraków




Dzień był ładny. Niezbyt zimno i bez deszczu. Ja byłam trochę niewyspana (od pół roku się nie wysypiam) i w nie najlepszym nastroju, ale pomimo tego udało mi się przebiec te 5 km wokół Błoń w czasie poniżej 26 minut. Szczerze mówiąc spodziewałam się, że będzie znacznie gorzej. Biegło mi się ciężko, a pod koniec wyraźnie zwolniłam (ewentualnie inni przyspieszyli ;)). Osiągnęłam czas 25:40 min, czyli tylko o 6 sekund gorzej, niż na sylwestrowym parkrunie.

Kliknij, aby powiększyć

Jednym z moich postanowień na rok 2017 jest częstsze pojawianie się na parkrunie. Fajnie by było przynajmniej raz w miesiącu. Biegam od początków 2014 roku. Zaraz będą trzy lata, na parkrunie byłam zaledwie 13 razy. Cały czas pamiętam mój pierwszy parkrun. To był 15 marca 2014. Było dość zimno, albo ja nie byłam jeszcze wówczas przyzwyczajona do funkcjonowania na zewnątrz w niższych temperaturach. Obawiałam się również, że to jeszcze za wcześniej na parkrun, ale tata mnie przekonał. Chciałam po prostu przebiec te 5 km bez zatrzymywania. Nie udało się. Na metę dobiegłam padnięta. Do tego stopnia, że jakiś starszy pan zaproponował, że poda mi herbatę. W sumie sama chyba faktycznie nie bardzo byłam w stanie ;) Miałam wówczas czas 28:24. Na przestrzeni tych lat poprawiłam swoją życiówkę o prawie 4 minuty (bez jednej sekundy). Mój obecny parkrunowy rekord to 24:25. Może w tym roku uda się go pobić :)

Zobacz też: Parkrun czy BBL?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...