wtorek, 27 grudnia 2016

Rodzice

Rodzice zawsze byli dla mnie bardzo ważni. Nie zawsze zdawałam sobie sprawę, ale zawsze tak było. Nie znaczy to oczywiście, że sama sobie nie umiem poradzić. Tak naprawdę, im bardziej radzę sobie sama, tym bardziej doceniam jakie mnie szczęście spotkało, że mam akurat takich rodziców. Szczęście, że urodziłam się akurat w takiej rodzinie. Dziecko można sobie wychować. Partnera wybrać i dowolną ilość razy zmieniać. Ale rodziców ma się (w większości przypadków) tylko jednych. Od zawsze. I niewiele na to poradzić można. Ja mam wspaniałych rodziców, chociaż oczywiście mają swoje wady ;) Jak każdy.
Źródło: pixabay.com
Musiało minąć trochę czasu, żeby zrozumiała, zauważyła i doceniła, ile dla mnie robili. Co roku jeździłam na wakacje. Miałam rowerek, piłkę, skakankę, deskorolkę. Tata nauczył mnie pływać. Jak byłam malutka zapisali mnie do biblioteki, żeby od początku kształtować dobre nawyki czytelnicze. Chyba się udało, bo uwielbiam książki. Mama nawet tak bardzo się poświęcała, że zjadała mi słodycze, żeby chronić moje zdrowie ;) Chodziłam na angielski, bo to przyszłość. Na basen i gimnastykę korekcyjną, bo miałam (podobno) krzywe plecy. Do logopedy, chociaż to nic nie dało. Do ortodonty, za co jestem rodzicom niezmiernie wdzięczna (nie wiem jak bym przeżyła krzywe zęby). Pilnowali, żebym miała dobre oceny, bo wydawało im się, że to ważne. To akurat nie było ważne, ale chcieli dobrze. Zawsze chcieli dobrze. Np. wtedy jak mama nie pozwała mi kupować bluzeczek ze sztucznych materiałów, w których jest albo zimno albo gorąco i ogólnie tak niezbyt przyjemnie. Od pierwszej klasy podstawówki miałam komputer, na którym tata zainstalował mi gry, które ułatwiały mi naukę i pomagały ćwiczyć wyobraźnię i kreatywność. Żebym się nie przemęczała mama nie pozwalała mi odkurzać ani sprzątać dopóki nie osiągnęłam wieku,w którym odechciało mi się to robić ;) Wtedy mnie zmuszała, żebym się nauczyła, bo wstyd takich prostych rzeczy nie umieć. 
Dziękuję :) 

Zobacz też:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...