niedziela, 20 listopada 2016

Balsamy do ciała pod prysznic (krótki przegląd)

Balsam do ciała pod prysznic to bardzo wygodna opcja. Ja cenię je za szybkość aplikacji i brak efektu tłustego, klejącego ciała. Balsam pod prysznic aplikujemy jak odżywkę do włosów. Po umyciu ciała nakładamy, odczekujemy chwilę i spłukujemy. Gotowe. Można się wycierać i ubierać. Nie trzeba niczego wsmarowywać ani czekać aż się wchłonie. To niewątpliwie zalety. Z wad będzie mniej intensywne działanie. Balsamy pod prysznic mogą jedynie pokryć skórę delikatną warstwą ochronną. Jeżeli nie mamy większych problemów to wystarczy. Nie oczekujmy jednak po nich intensywnego działania. Bardziej chronią i utrzymują dobry stan skóry, niż coś poprawiają.
Balsamy do ciała pod prysznic
Źródło: pixabay.com

Lubię balsamy pod prysznic, ale nie są one alternatywą dla klasycznego balsamu. Traktuje je jako uzupełnienie pielęgnacji w dni kiedy mam mniej czasu, a skóra nie ma specjalnych wymagań. Do tej pory przetestowałam już kilka balsamów pod prysznic i nadszedł czas na krótki przegląd.




Ziaja, Cupuacu, Balsam pod prysznic

Ziaja, Cupuacu, Balsam pod prysznic

Ładny zapach, chociaż na dłuższą metę trochę duszący. Ja nie miałam problemu, ale wiem że dla niektórych to jest nie do przejścia. Skóra po zastosowaniu była miła w dotyku, miękka i lekko natłuszczona. Produkt można używać również do twarzy i jako odżywkę do włosów, ale ja tego nie testowałam. Stosowałam tylko do ciała.  I byłam zadowolona. Nie mam żadnych zarzutów.
Cena: ok. 10 zł
Pojemność: 300 ml


Nivea, Cocoa & milk, Balsam pod prysznic

Nivea, Cocoa & milk, Balsam pod prysznic

Ma delikatny zapach i delikatne działanie. Skóra po zastosowaniu tego balsamu pod prysznic była bardziej miękka i odżywiona, ale nie natłuszczona. Może to być zarówno wada jak i zaleta. Zaletą na pewno jest opakowanie, które można stawiać na zakrętce. Dzięki temu kosmetyk sam spływa i łatwiej jest go używać, kiedy zaczyna się już kończyć. Sam kształt butelki jest również zaprojektowany tak, że łatwo jest ją przeciąć. To ważne. Ja zawsze przecinam opakowania, żeby wydobyć kosmetyk do końca. Zobacz też inne tricki, jak oszczędzać produkty.

Cena: 15-20 zł
Pojemność: 250 ml



Venus, Odżywczy balsam pod prysznic

 Venus, Odżywczy balsam pod prysznic

To był niestety kompletny niewypał. Wspominałam już o tym kiedyś przy okazji mini recenzji. On w ogóle nie działa. Nic nie robi.  Dosłownie nic, a od balsamu pod prysznic i tak się wiele nie wymaga. U mnie ten kosmetyk zupełnie się nie sprawdził.Nic nie nawilżył, nic nie odżywił. Czy go używałam, czy nie skóra wyglądała dokładnie tak samo.
Cena: ok. 10 zł
Pojemność: 250 ml

Eveline, SPA! Professional, luksusowy multi-odżywczy balsam pod prysznic, Zielona Oliwka

Eveline, SPA! Professional, luksusowy multi-odżywczy balsam pod prysznic, Zielona Oliwka

Ma przyjemny i niezbyt silny zapach. Pachnie dość odświeżająco. Konsystencja jest idealna. Nie za gesty i nie za rzadki. Bez problemu rozprowadza się na ciele. Pozostawia uczucie lekkiego natłuszczenia. Na następny dzień skóra faktycznie prezentuje się nieco lepiej, niż gdybym nie użyła niczego.
Cena: 15-20 zł
Pojemność: 200 ml

Zobacz też:

2 komentarze:

  1. Witaj Aniu, bardzo dziękujemy z wybór naszego balsamu pod prysznic. Cieszymy się, że Ci się spodobał :). Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam z Nivea i był bardzo fajny . Obecnie nie używam balsamów pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...