środa, 16 listopada 2016

Bajka "Bociany" jest świetna!

Poszłam do kina na film animowany "Bociany" i jestem zachwycona! To był bardzo miły wieczór. Pośmiałam się, wzruszyłam i zostałam zainspirowana do kilku przemyśleń. "Bociany" to świetna bajka i rozrywka nie tylko dla dzieci. A pod płaszczykiem animowanej historii pojawiają się prawdziwe problemy życia dorosłego. Zdecydowanie warto!



"Bociany" to historia pewnej kariery w dużym przedsiębiorstwie, historia samotnej dziewczynki, która pomimo niepowodzeń nie traci zapału, historia przyjaźni i historia pewnej rodziny, gdzie praca jest na pierwszym miejscu, a na życie prywatne brakuje czasu. Jak to w bajkach bywa, wszystko się dobrze kończy, chociaż nie do końca tak, jak pierwotnie planowano. A wszystko przez zbyt miękkie serce i pewną pomyłkę. Jest śmiesznie, jest wzruszająco i bardzo życiowo.

"Bociany" obejrzałam z prawdziwą przyjemnością. Ze wzruszeniem obserwowałam trudy i poświęcenie Tulip i Juniora, którzy w słusznej sprawie gotowi byli poświęcić wszystko. Ze złością patrzyłam na zapracowane małżeństwo, które nie ma ani chwili, żeby się zająć własnym dzieckiem. Z zapartym tchem śledziłam pościgi i ucieczki. Bajka "Bociany" opowiada o tym, co naprawdę ważne. Pokazuje, że wygoda, kariera i zyski nie są najważniejsze. Uczy również o odpowiedzialności za swoje decyzje, za swoje błędy i za swoje wpadki. 

Ja nie przepadam za bajkami i oglądam je tylko dlatego, że kiedy sama wybrałam film to był to delikatnie mówiąc zły wybór (zobacz Moja opinia o filmie "Smoleńsk"). W przypadku repertuaru kinowego zdaję się na cudze wybory i wtedy jest ok. I czasami warto iść do kina na bajkę będąc dorosłym. Bez dziecka. Zazwyczaj jest to miło spędzony czas. Można się rozerwać, zrelaksować. Bajki nie wymagają takiego zaangażowania od widza, jak dorosłe filmy, co nie znaczy że pełnoletni człowiek nie znajdzie w nich nic dla siebie.

10 komentarzy:

  1. No to już wiem na co wybrać się w weekend z dzieckiem do kina :D Poza tym... bajki bywają świetne. Sama nieźle się przy takich ekranizacjach bawię.

    www.bookiecik.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię oglądać bajki z moimi dzieciakami i chętnie chodzę z nimi do kina, ale 'Bociany' nadal czekają w kolejce. Może uda nam się jeszcze na nie wybrać zanim wyjdą z repertuaru :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bajki, świetna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra propozycja na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja zdecydowanie zachęca :) Myślę, że pójdziemy z Synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak się zastanawiałam czy warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię chodzić na bajki ;) Również i na bociany pójdę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co najbardziej podoba mi się w bajkach? To, że tam zawsze życie jest proste i nawet jeśli pojawiają się kłopoty, to zawsze jest jakieś rozwiązanie i to całkiem proste. Dlatego właśnie bajki oglądają głównie dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę obejrzeć tę bajkę, chociaż daleko mi już od dziecięcych lat, jednak na tę chwilę przeżywania dobrych przygód, zawsze dam się namówić. :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...