poniedziałek, 24 października 2016

Parafinowo-glicerynowy zabieg regenerujący na zniszczone dłonie i paznokcie

Zniszczone dłonie i paznokcie to problem wielu kobiet. Również mój. Staram się regularnie używać kremu do rąk i zakładać rękawiczki do prac domowych, ale w praktyce nie zawsze wychodzi. I czasami moje ręce wymagają intensywnej reanimacji. Wtedy stosuję parafinowo-glicerynowy zabieg regenerujący.



Parafinowo-glicerynowa kuracja na dłonie i paznokcie to zabieg prosty, tani i skuteczny. Dziwię się, że tak późno na to wpadłam. A taki sposób pielęgnacji to niemalże gwarancja zawsze pięknych i zdrowych dłoni oraz paznokci.



Parafinowo-glicerynowy zabieg regenerujący na zniszczone dłonie i paznokcie - przepis


Potrzebne nam będą gliceryna i parafina (do kupienia w aptece za kilka złotych) oraz gumowe lub foliowe rękawiczki. Nakładamy na dłonie kilka kropli parafiny i gliceryny. Dokładnie wmasowujemy w skórę oraz w paznokcie po czym zakładamy rękawiczki. I trzeba poczekać przynajmniej pół godziny. Ja zostawiam taką mieszankę na godzinę. Po tym czasie zdejmuję rękawiczki i jeszcze raz wmasowuję wszystko w dłonie i paznokcie. Smaruję kremem. Krem bardzo ładnie niweluje tłustość, a moje dłonie są miękkie jak nigdy.

Zabieg jest skuteczny, ale jak ze wszystkim nie należy przesadzać. Ja polecałabym stosować go nie częściej niż 1-2 razy w tygodniu, lub ewentualnie dla bardzo zniszczonych rąk przez tydzień jako kurację. 

Zobacz też:

9 komentarzy:

  1. O proszę. Jaki prosty zabieg! Ostatnio mam strasznie suche dłonie (efekt coraz niższych temperatur) i by mi się przydał taki zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda się, dzięki! Szczególnie, że nadchodzi zima...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima niesprzyja naszym dłoniom wie dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, też zapomniałam o tym prostym i skutecznym sposobie! Dzięki za przypomnienie. Ja ratuję się często kremem do.. stóp! Działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama kiedyś próbowałam wykonać krem z gliceryną, jednak niezbyt mi się udał ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję. �� Jak mi kosmetyczka zrobiła parafinę, myślałam, że padnę że szczęścia, a to się okazuje takie proste. ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować bo od jakiegoś czasu mam problem z dłońmi. A zestaw do parafiny leży w domu i się kurzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym go wypróbowała, moje dłonie lubią pękać w najmniej odpowiednich momentach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chętnie chodzę do kosmetyczki oraz do gabinetów medycyny estetycznej, ponieważ mam spore problemy z przesuszającymi się dłońmi. Takie zabiegi, szczególnie jesienią są dla mnie zbawienne.

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...