środa, 21 września 2016

Moja codzienna pielęgnacja twarzy

Przeszłam wiele etapów pielęgnacja twarzy. Absolutny jej brak i niezmywanie makijażu na początku liceum. Używanie na oślep wszystkiego, co wpadło mi w ręce w gimnazjum. Agresywne próby walki z trądzikiem i zaskórnikami. Teraz, zgodnie z obecną modą, w pielęgnacji twarzy stawiam na naturalność i minimalizm. Im mniej kosmetyków, tym lepiej. Zwracam również uwagę na ich skład.


Na mojej półce w łazience, do pielęgnacji twarzy, mam tylko kilka najpotrzebniejszych kosmetyków: delikatny żel do mycia twarzy, płyn micelarny, nawilżający i delikatny krem do twarzy oraz lekki żel pod oczy i na powieki.



Flos-Lek, Eye Care,  Kojący żel-maseczka na okolice oczu 
Przynosi ulgę moim oczom i powiekom. Ma lekką konsystencję i przyjemnie się ją aplikuje, zwłaszcza w upały. Delikatnie nawilża skórę, likwiduje drobne obrzęki i przywraca świeżość spojrzeniu. Ten prosty kosmetyk bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Propylene Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Chondrus Crispus Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Carbomer, Triethanolamine, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Disodium EDTA, Allantoin

Green Pharmacy, Płyn micelarny 3w1 Owies
Oczyszcza i odświeża cerę bez potrzeby użycia wody i żelu myjącego. Świetnie sprawdza się w środku dnia. Nie powoduje świecenia się, ani nie zostawia lepkiej warstwy.

Skład: Aqua, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Polysorbate-20, Maltooligosyl, Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Propylene Glycol, Avena Sativa Kernel Extract, Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium Edta, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate

Tołpa, Dermo Baby, Delikatny balsam do twarzy i ciała 
Podbieram synowi ;) Ma świetny skład, dobrze nawilża i łagodzi podrażnienia.Używam go do twarzy, bo do ciała trochę mi szkoda. O dziwo nie nadaje się do stosowania pod oczy i na powieki (podrażnia).
Skład:Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Orbignya Oleifera Seed Oil, Coco-Caprylate, Ethylhexyl Palmitate, Ceteareth-25, Sodium Polyacrylate, Luffa Cylindrica  (Seed)  Oil, Carbomer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, Sodium Levulinate, Potassium Sorbate, Glyceryl Caprylate

Ziaja, Oliwkowy żel oczyszczający cera sucha i normalna 
Skutecznie i delikatnie myje twarz. Nie wysusza. Nie pozostawia efektu ściągniętej skóry. Jeden z lepszych żeli do mycia twarzy, jakie miałam okazję wypróbować.
Skład: Aqua, Coco Glucoside, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Methyl Gluceth-20, Sodium Olivamphoacetate, Panthenol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Sodium Hydroxide

I to właściwie tyle, jeżeli chodzi o moją codzienną pielęgnację twarzy. Używam również szczoteczki do mycia twarzy Shiseido. Skutecznie oczyszcza i dzięki niej mogę zrezygnować z peelingu. U mnie sprawdza się zasada, że im mniej kosmetyków tym lepiej. Szczególnie, jeżeli pojawiają się jakieś problemy skórne.

Nasz wygląd w dużej mierze zależy od nas samych. Warto włożyć nieco trudu w pielęgnację, żeby później cieszyć się doskonałymi efektami. Zobacz, jak zadbać o siebie jesienią.

Zobacz też: 

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę minimalizmu w pielęgnacji. U mnie zupełnie się nie sprawdził, niemal codziennie używam innych produktów. Raz jest to serum, raz koktajl, innym razem silnie nawilżający krem, a innego dnia zwykły kremik. Im lepiej danego dnia trafiam w potrzeby skóry tym lepiej wygląda. Nie jestem jednak fanką nadmiernej ilości kosmetyków i zdecydowanie lepiej czułabym się z minimalną pielęgnacją ale próbowałam.. nie działa. Zazdroszczę :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć niedawno widziałam kosmetyki Tołpa w Biedronce w całkiem dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tołpa i Green Pharmacy są boskie <3

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...