czwartek, 11 sierpnia 2016

Paznokcie w kolorze lata

Z czym wam się kojarzy lato? Dla mnie lato to czas pastelowych kolorów w ciepłym odcieniu. Najlepiej u mnie widać to na paznokciach. Szalone i beztroskie lato sprzyja eksperymentom z manicurem. Niekoniecznie musi to być jaskrawy i szalony kolor. Moim zdaniem o wiele lepiej prezentują się gustowne pastele, które pasują do każdego stroju i do każdej okazji. Mają w sobie coś lekkiego i radosnego. Dokładnie tak, jak ta cudowna, wakacyjna pora roku.

Ibiza Chill kolorem lata 2016



Dla mnie kolorem lata na paznokciach jest niezaprzeczalnie odcień Ibiza Chill z kolekcji Gel Polish by Natalia Siwiec marki Indigo. Już sama nazwa brzmi wakacyjnie. Doskonała zabawa i odpoczynek na egzotycznej, hiszpańskiej wyspie to właśnie Ibiza Chill. Delikatny, ciepły, pastelowy kolor świetnie komponuje się z lekkimi i zwiewnymi sukienkami, z orzeźwiającymi drinkami i słodkimi owocami czyli kwintesencją wakacyjnego luzu i doskonałej zabawy. 

Kolor lata 2016 na paznokciach to zdecydowania Ibiza Chill z kolekcji Gel Polish by Natalia Siwiec marki Indigo. Ibiza Chill to lekkość, wolność, zabawa, radość i relaks. Delikatny, pastelowy odcień wahający się pomiędzy pudrowym różem, a ciepłą brzoskwinią to strzał w dziesiątkę. A manicure hybrydowy, który będzie z nami przez cały urlop i przetrwa działanie słońca, piasku i wody to najlepsze, co możemy sobie zafundować na wakacje.

zBLOGowani.pl

6 komentarzy:

  1. Piękny kolor. Ja oprócz stonowanych pastelowych kolorów uwielbiam latem zaszaleć, ale tylko kiedy troszkę się opalę i na zewnątrz jest słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ostatnio podobny kolor na hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Latem szaleję nie patrząc na swój wiek :) Obecnie mam na paznokciach dwa odcienie zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładnie komponuje się ze słońcem i opalenizną, za to zimą go na swoich paznokciach nie wyobrażam, a przynajmniej tak jest dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi lato kojarzy się raczej z mocnymi kolorkami, aczkolwiek w mojej kolekcji mam pastelową miętę z semilaca i bardzo często ją noszę ;)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...