wtorek, 30 sierpnia 2016

Aokigahara "Las samobójców"

"Las samobójców" to horror, którego premiera miała miejsce na początku 2016 roku. Reżyserem jest Jason Zada, a scenariusz do "Lasu samobójców" napisali Nick Antosca, Sarah Cornwell oraz Ben Ketai. W roli głównej wystąpiła Natalie Dormer. Akcja filmu rozgrywa się w mrocznym japońskim lesie Aokigahara znanym jako las samobójców.

Aokigahara "Las samobójców" film 2016


Nie jest tajemnicą, że uwielbiam horrory. Zazwyczaj je czytam, bo wolę książkę od filmu. Nie jestem jednak żadną przeciwniczką kinematografii i jeżeli już oglądam jakiś film, to najchętniej decyduję się właśnie na horror. "Las samobójców" zrobił na mnie ogromne wrażenie. Horror idealny. Miałam gęsią skórkę z przerażenia. Główna bohaterka - Sara wyrusza do Japonii, do strasznego lasu Aokigahara, aby odnaleźć swoją siostrę bliźniaczkę - Jess. Po wejściu do Aokigahara  musi się zmierzyć... z duchami zamieszkującymi go czy ze swoimi demonami?



Dobry horror to horror o duchach. Taki, który trzyma w napięciu. Lubię zagadki. Kiedy nie wiadomo, co jest prawdą, a co złudzeniem. Kiedy nie wiadomo, komu zaufać. Kto jest po naszej stronie, a kto przeciw. Lubię też horrory, w których główna rolę odgrywają atrakcyjne kobiety ;) O wiele lepiej się ogląda. "Las samobójców" spełnił wszystkie moje wymagania. Bałam się, naprawdę. Razem z główną bohaterką próbowałam dociec prawdy. Również zakończenie mnie nie zawiodło. Lepszego bym nie wymyśliła. "Las samobójców" to doskonały horror, który pokazuje siłę bliźniaczej więzi i pokazuje, jak bardzo słaby i bezbronny jest człowiek w obliczu strachu i w obliczu nieznanego.


"Las samobójców" to nie tylko świetny, trzymający w napięciu horror, ale również fascynująca historia legendarnego, owianego sławą lasu położonego u podnóża góry Fudżi. W dawnych czasach, kiedy brakowało jedzenia zostawiano tam starszych, słabych i chorych na pewną śmierć. Duchy nie mogą tam zaznać spokoju. Wracają - rozgniewane. Las używa duchów, by oszukać i zwieść ludzi. Trzeba się trzymać szlaku, bo jeśli się zgubisz, a masz w sercu smutek, użyją tego przeciwko tobie. Znajdą cię, pokażę ci różne rzeczy, sprawią że będziesz się chciała zabić. Większość ludzi, którzy wchodzą do lasu ginie. 

Zobacz też:

9 komentarzy:

  1. Ostatnio jakos napotykam sie na sporo informacji o tym lesie i jego historia robi wrazenie.. Za horrorami nie przepadam, chociaz moj chlopak chyba bardziej sie ich boi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie horrory, ten wydaje się ciekawy. Chociaż pewnie oglądając go, będę się zza bardzo bała :) Będę musiała do obejrzenia namówić męża, bo sama za nic nie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam horrory więc się skuszę. Dziękuję za brak spoilerów<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi świetnie :) Boję się horrorów, ale może trzeba w końcu przełamać lęki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawilas mnie :D Uwielbiam dreszczyk emocji w filmach czy to produkcja 2016? Koniecznie musze go znalezc

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś też lubiłam horrory, ale obecnie za nimi nie przepadam. Za to zgadzam się z Tobą, że o wiele lepiej ogląda się film, gdy bohaterki (i bohaterowie) są atrakcyjni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ jestem ciekawa tego filmu!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam. Jak dla mnie bardzo dobry film - pełen akcji i napięcia. Jeden z lepszych horrorów, który wciąga i intryguje a nie tylko straszy.
    Pozdrawiam, http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainspirował mnie do poruszenia tematu sensu tego lasu filmik Krzyśka Gonciarza.https://www.youtube.com/watch?v=aWwcYpPm9w4 -->polecam! Reportaż o tym jak wygląda to w "realu" a nie w filmie. Co prawda filmy o horrorach mnie nie ciekawią wcale- ale tytuł przykuł moją uwagę, bo serio się zastanawiam nad tym tematem - z jakiej paki ludzie wybierają las, żeby tam umrzeć? Wow...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...