środa, 6 lipca 2016

Moje ulubione utwory motywujące na gorsze dni i chwile słabości

Muzyka ma niesamowitą moc. Potrafi dodawać sił do działania, inspirować, pocieszać. Ja nie jestem wielką fanką muzyki. Nie jestem typem człowieka wiecznie ze słuchawkami na uszach. A głośniki, czy to w domu czy w samochodzie, uważam za zbędne. Mimo wszystko lubię czasami posłuchać sobie muzyki. A właściwie to tekstu do muzyki. Dla mnie zawsze liczył się przede wszystkim przekaz, a dopiero w drugiej kolejności, czy wykonawca sepleni. Poniżej wybrałam kilka moich ulubionych utworów motywujących, które lubię sobie puścić, kiedy mam gorszy dzień.

utwory motywujące na gorsze dni i chwile słabości
Źródło: pixabay.com



Kaczor - "Ile dni"

Nie lubię biegać ze słuchawkami. Właściwie to wydaje mi się, że nie lubię, bo nigdy nie próbowałam ;) Często jednak podczas biegowych treningów nuciłam sobie w głowie ten właśnie kawałek. Zdecydowanie dodawał mi sił. 



Jula - Nie zatrzymasz mnie

Piosenka dla mnie bardzo smutna i kojarząca mi się ze złym okresem w moim życiu. Mimo wszystko przekaz dodaje sił. Poza tym Jula to zwyczajnie bardzo utalentowana wokalistka. Słucham tej piosenki, jak mi smutno. Żeby zrobiło mi się jeszcze smutniej ;) Bo czasami trzeba się po prostu porządnie wypłakać, niż na siłę tłumić narastające emocje i udawać, że wcale ich nie ma. Jeżeli również narzekasz na spadki nastroju zobacz moje sposoby na doła i czego nie robić, kiedy masz doła.


Jopel, Komar, Onar - Byłem tłem dla nich

Kolejny utwór z trudniejszego okresu, który wywołuje przykre wspomnienia. Mimo wszystko lubię tę piosenką. Jest taka prawdziwa i daje kopa do działania, do życia. Jopel to taki niezbyt znany szerszej publiczności raper, ale zdecydowanie warty poznania. Ja zawsze wolałam ziomeczków z podziemia, niż tych z okładek Bravo, więc twórczość tego pana towarzyszy mi już od kilku dobrych lat.


Faczyński, Kidd - Sztuka robienia sobie wrogów

Chyba najbardziej nieznany i podziemny kawałek z tej listy. Bardzo szczery i ironiczny, trafiający w samo sedno. Jak wszystkie piosenki tego wykonawcy. Lubię, chociaż zdaję sobie sprawę, że mogę być w tym odosobniona.


Wybrałam tylko cztery utwory, ponieważ nie chciałam zawalać jednej notki kilkunastoma czy nawet kilkudziesięcioma filmami z Youtube. Zdecydowałam się na akurat te trochę tak w drodze losowania. W rzeczywistości jest jeszcze bardzo, bardzo dużo piosenek, które uwielbiam, które są dla mnie ważne i które dają mi moc do działania w najgorszych chwilach. 

Zobacz też:

11 komentarzy:

  1. Niezwykle energetyczna jest dla mnie muzyka latino. Korzystam z jej dobrodziejstw kiedy tylko potrzebuje kopa do działania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Latino to coś co uwielbiam i poprawia mi nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu nie znam ich :) Każdy jednak ma swoje kawałki i najważniejsze jest to o czym piszesz, mają ci poprawic humor i wprawić w dobry nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na lato najlepsza Buena Vista Social Club:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopisze sobie te utwory do mojej listy biegowej. Ja głównie słucham motywującej muzyki ( z ciekawym tekstem ) albo jakiejś żywiołowej.
    Tutaj kilka moich ulubionych piosenek: http://rodzinkabiega.blogspot.com/2016/02/muzyka-bieganie.html
    Pozdrawiam, Asia z Rodzinka Biega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na każdego dola https://youtu.be/ZHwVBirqD2s

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś nie mogłam żyć bez muzyki, a odkąd jestem mamą, to mam niewiele okazji do jej słuchania.
    A jak już, to u mnie w kółko do znudzenia tylko kilka ulubionych zespołów, czego mój mąż już nie może znieść ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. już włączam, zobaczymy czy u mnie zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie są to moje gusta muzyczne, ale to fajnie że nadal są rzeczy motywująco napędzające ludzi do działania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym do tej listy dodała jeszcze MROZU "Bo jak nie my to kto" i "Zawsze do celu" grupy Najlepszy Przekaz w Mieście. Muzyka potrafi zdziałać cuda w naszej psychice i faktycznie potrafi mega pobudzić do działania lub przeciwnie - zdołować i wyssać z nas resztkę sił do działania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze to odnaleźć coś dla siebie, co nam sprawia przyjemność, poprawia nastrój, pozytywnie ładuje. :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...