poniedziałek, 18 lipca 2016

Czy warto iść do kina na bajkę, będąc dorosłym?

Czy warto iść do kina na bajkę, będąc dorosłym? Czy pełnoletnia, w miarę poważna osoba będzie się dobrze bawić na filmach animowanych takich jak "Zwierzogród", "Kung Fu Panda 3" czy "Angry Birds"? Moje wrażenia po obejrzeniu w kinie trzech bajek są bardzo pozytywne, chociaż gdybym sama miała decydować w dalszym ciągu wybrałam jakiś horror czy biografię ;) Ale bajki w kinie też są fajne. I fajnie czasami poczuć się jak dziecko.



- Chodźmy do kina.
- Na co?
- Na jakąś bajkę


Nigdy (po ukończeniu tych 15-16 lat) nie byłam miłośniczką bajek. Właściwie to wciąż nie jestem. Mimo wszystko nie żałuję, że poszłam do kina na film dla dzieci. I to trzy razy. Zaczęło się od "Zwierzogrodu" i to była najlepsza decyzja świata, bo następnego dnia wylądowałam w szpitalu, gdzie utknęłam na całe trzy dni. (Czemu na trzy dni dowiecie się z wpisu 7 rzeczy, których nie wiesz o szpitalach). Kolejną pozycją w mojej historii kinomaniaka był film animowany "Kung Fu Panda 3", a ostatnim (póki co) bajka z uwielbianymi przeze mnie wściekłymi ptakami czyli "Angry Birds".



Zwierzogród - moja opinia

"Zwierzogród" to animowana bajka. Idealna dla dzieci, co nie znaczy, że dorośli będą się nudzić. Byłam na "Zwierzogrodzie" i bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. To zabawna opowieść o spełnianiu marzeń, w której nie zbrakło jednak wzruszających momentów i mądrego przesłania. Główna bohaterka dzięki swojej wytrwałości i niezłomnemu charakterowi pokazuje, że warto walczyć o swoje marzenia i zawsze słuchać siebie, zamiast naginać pod naciskami innych. Silna, pewna siebie i uparta w końcu dopina swego. Spełnia swoje marzenie i przy okazji ratuje miasto. Piękna opowieść i zdecydowanie warto zabrać dzieci do kina na "Zwierzogród". Chociaż jestem dorosła również poczułam się bardzo zmotywowana po tym seansie. Poza tym bajka jest zwyczajnie zabawna i bardzo ładna pod względem estetycznym.

Kung Fu Panda 3 - moja opinia

"Kung Fu Panda 3" to animowany film o zabawnej i lekko gapowatej pandzie, które pewnego dnia staje przed ogromnym wyzwaniem i musi uratować swój świat. Byłam nastawiona lekko sceptycznie, ale również w tym przypadku uśmiałam się, popłakałam i wyszłam z kina w bardzo pozytywnym nastroju. "Kung Fu Panda 3" uczy, że prawdziwej siły i mocy trzeba szukać w sobie i że nikt nas nie nauczy tego, co najważniejsze. Sami musimy się tego nauczyć. Pokazuje również, że można mieć dwóch ojców i też jest fajnie.

Angry Birds - moja opinia

"Angry Birds" to najmniej idealistyczna i naiwna z pozycji na mojej liście. I tym właśnie mnie ta bajka urzekła. Była taka prawdziwa. Bez owijania w bawełnę. Główny bohater jest samotnikiem-odludkiem, któremu często puszczają nerwy. W końcu trafia na lekcje panowania nad emocjami, które denerwują go jeszcze bardziej ;) Jednak dystans, brak zaufania, a wręcz niechęć do innych stworzeń czasami może być przydatna. Bardzo fajna bajka z morałem. Oczywiście na końcu wściekły Czerwony trochę się zmienia. I wychodzi mu to na dobre. Jednak dla mnie najważniejszym przesłaniem jest w tym filmie zasada ograniczonego zaufania. A będąc fajnym, miłym i życzliwym łatwo o niej zapomnieć i zafundować sobie poważne kłopoty. A o czym tak naprawdę jest film "Angry Birds"? Najprościej mówiąc to walka o odzyskanie skradzionych ptasich jaj ;)

Zobacz też:

6 komentarzy:

  1. ja nie widzę problemu z chodzeniem do kina na bajki :-) i przyznam, że często sale są w połowie wypełnione dorosłymi :-) Angry Birds widziałam :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię oglądac bajki!!!! Kiedys oglądaliśmy z mężem sami, a teraz razem z córką!

    OdpowiedzUsuń
  3. A pewnie, że warto !!! Jestem ZA!

    OdpowiedzUsuń
  4. My byliśmy z synem na Angry Birds i świetnie się bawiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bajki:) Do kina co prawda na nie się sama nie wybieram, ale w domu, czasem bez Młodej, która jest nimi całkowicie niezainteresowana siedzę i oglądam:)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...