czwartek, 16 czerwca 2016

Porównanie Tangle Angel i Tangle Teezer

Tangle Teezer i Tangle Angel to rewolucyjne szczotki do włosów, które sprawiają, że nawet rozczesywanie kołtunów może być przyjemnością. Dobrze radzą sobie z mocno splątanymi włosami, nie szarpią, nie wyrywają i większość włosomaniaczek albo je ma, albo chciałaby mieć. Czym się różni Tangle Angel od Tangle Teezer? Która szczotka jest lepsza? Czy kupić TA (Tangle Angel) czy TT (Tangle Teezer)? Dzisiaj napiszę kilka słów porównania.

Porównanie Tangle Angel i Tangle Teezer

W sprzedaży istnieje kilka modeli szczotek Tangle Angel i Tangle Teezer. Ja posiadam i będę opisywać nastepujące modele: Tangle Teezer The Original (istnieją również modele Tangle Teezer Compact Styler, Tangle Teezer Aqua Splash, Tangle Teezer Salon Elite) oraz Tangle Angel bez żadnego napisu ani oznaczenia wersji o długości ok. 18 cm (istnieją również modele Tangle Angel Xtreme, Tangle Angel Classic oraz Tangle Angel Cherub).

 

Tangle Angel czy Tangle Teezer

Tangle Teezer kontra Tangle Angel - wygląd

Wygląd jest oczywiście kwestią gustu. Tangle Angel to szczotka z rączką w kształcie serduszka i skrzydeł. Przypomina nieco lustereczko. Tangle Teezer jest podobny do zgrzebła dla psa lub konia ;)  Tak szczerze to dla mnie właściwie ani jedna, ani druga szczotka nie jest ładna. I nie musi.

Tangle Teezer kontra Tangle Angel - cena

Ze względu na dużą popularność i szeroką dostępność szczotek Tangle Teezer ich cena waha się od 25 zł do 50 zł. Szczotkę Tangle Angel  można kupić za ok. 40-45 zł. Podejrzewam, że wraz z upływem czasu cena TA również będzie spadać


Tangle Teezer kontra Tangle Angel - wygoda użytkowania

Dziewczyny przyzwyczajone do szczotek z rączką zapewne będą preferować Tangle Angel. Ja dość długo musiałam się przyzwyczajać do trzymania Tangle Teezer. I teraz z kolei wygodniej jest mi się czesać szczotką bez rączki. U mnie w tej kwestii wygrywa Tangle Teezer.  Natomiast na korzyść Tangle Angel przemawia również fakt, że rączka jest wykonana z antypoślizgowego materiału i nie wypada z rąk. A TT, szczególnie na początku, lubi.


Tangle Teezer kontra Tangle Angel - rozczesywanie włosów

Popytałam kilka koleżanek i wszystko zależy od włosów. Dla mnie Tangle Teezer jest skuteczniejszy. Szybciej i lepiej rozczesuje włosy, jest jednak przy tym nieco mniej delikatny. Używając Tangle Angel czasami mam wrażenie, że w ogóle nie jest w stanie doczesać warstwy włosów z pod spodu. Na pewno trzeba przyznać, że szczotka Tangle Angel jest wyjątkowo delikatna dla włosów, dużo delikatniejsza niż TT. 

Tangle Teezer kontra Tangle Angel - dostępność

Tangle Teezer przez ostatnie lata zyskała ogromną popularność. Na początku można było nabyć tę szczotkę jedynie przez Internet i to nie zawsze u polskiego dystrybutora. Teraz TT spokojnie można kupić stacjonarnie np. w drogeriach Hebe lub Firlit. Trochę gorzej z dostępnością Tangle Angel. Ja nie widziałam jej w żadnym sklepie. Natomiast bez problemu można zamówić tę szczotkę przez Internet.

Porównanie Tangle Angel i Tangle Teezer

Tangle Teezer kontra Tangle Angel - czyszczenie

Pisałam już kiedyś o tym, jak czyścić Tangle Teezer. Czyszczenie Tangle Angel jest nieci trudniejsze ze względu na dłuższe ząbki o bardziej zróżnicowanej długości oraz większą powierzchnię czeszącą. Czyszczenia TA jest trudniejsze. W przypadku TT wystarczyła po prostu miękka szczoteczka (nawet do zębów) i jakikolwiek szampon lub mydło. Umyć dokładnie Tangle Angel jest trudniej. Na korzyść TA przemawia jednak jej antybakteryjność. Niestety nie ma ona wpływu na osadzanie się zwykłego brudu i kurzu.


Tangle Angel czy Tangle Teezer? - moja opinia

Mam te dwie szczotki od dłuższego czasu i jeżeli miałabym wybierać, to zdecydowanie Tangle Teezer. Zajmuje mniej miejsca, skuteczniej rozczesuje włosy, łatwiej się go czyści, jest tańszy i wygodniejszy dla mnie w użytkowaniu. Chciałabym jednak zaznaczyć, że TT mam już ponad dwa lata i zdążyłam się do tej szczotki przyzwyczaić. Tangle Teezer nie jest idealna, ma wady i zalety, ale dla mnie jest najlepszą szczotką, jaką kiedykolwiek miałam. Dlatego też Tangle Angel od początku była trochę na przegranej pozycji. Całkiem możliwe, że gdyby TA była pierwsza to właśnie ona byłaby moją faworytką. Ze względu na przyzwyczajenie. Moje pierwsze wrażenia z Tangle Angel były pozytywne. Podobnie jak pierwsze wrażenia z Tangle Teezer. Uważam, że obydwie szczotki są ciekawe i przy problemach z rozczesywaniem włosów warto chociażby rozważyć taki zakup.

10 komentarzy:

  1. Jak czytam o Twoich odczuciach co do TT to jakbym słyszała swoje myśli. Też na początku niewygodnie mi się ją czesało, ale teraz przyzwyczaiłam się i jest mi niewygodnie jak szczotka ma rączkę. TA nie używałam, ale jestem naprawdę zadowolona z TT więc nie mam zamiaru kombinowac. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. www.miscatalina.pl16 czerwca 2016 11:02

    Używam TT od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona! Do tego stopnia, że nie zamierzam jej w najbliższym czasie wymieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam szczotkę z włosia dzika, o której też się z jakiegoś bloga dowiedziałam i jestem bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dorobiłam się już dwóch szczotek z dzika i również jestem zadowolona :-)

      Usuń
  4. Używam klasycznej TT i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy się tak zachwycają... chyba będę musiała wypróbować....

    wpadniesz na Link Party?

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jak większość dziewczyn posiadam TT ale z biegiem czasu chyba coraz mniej jestem z niej zadowolona..mam wrażenie że jest odpowiedzialna za łamanie moich włosów..muszę to jakoś sprawdzić :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam nawet, że są różne :) Ja mam szczotkę podobna do tych, poleconą przez fryzjerkę , kupiła mi tam gdzie się zaopatruje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja i córcia mamy TT, ale jakbym miała zastanawiać się nad TA, to raczej tylko dla młodej, bo ja już się tak przyzwyczaiłam do mojej TT, że nie wyobrażam sobie innej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam TT i w sumie mam wrażenie, że nie rozczesuje mi dokładnie włosów, gdyż mam bardzo gęste i to może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...