sobota, 21 maja 2016

Majowy przegląd kosmetyków

Majowy przegląd kosmetyków, czyli fajne nowości, które niedawno zawitały w mojej łazience. Ja bardzo się przywiązuje i niekoniecznie lubię zmiany. Zazwyczaj używam od lat tych samych kosmetyków. W maju jednak zawitało u mnie kilka nowości, które bardzo mi przypadły do gustu i może na stałe zagoszczą w mojej łazience. Dzisiaj będzie o nowym organicznym szamponie i odżywce Petal Fresh Organic, kuracji proteinowej ze spiruliną od BingoSpa, pomadce Alterra granat, żelu pod oczy ze świetlikiem od Ziaji, kremie udoskonalający Cellular Perfect Skin od Nivea, odmładzającym kremie do rąk Tołpa Dermo Mani Lift oraz specjalistycznym kremie na pękające pięty z mocznikiem od Eveline. Zaczniemy od góry czyli od głowy. 


Petal Fresh Organics, odżywczo-anstyseptyczna seria Tea Tree z wyciągiem z drzewa herbacianego
Kosmetyki Petal Fresh Organics to składniki pochodzące z ekologicznych upraw. Nie zawierają SLSów, parabenów ani sztucznych barwników. Moda na kosmetyki naturalne trwa. Seria antyseptyczna z drzewem herbacianym ma skutecznie oczyszczać skórę głowy i jest szczególnie przeznaczona dla osób z problemami skóry głowy. Ja akurat takowych nie posiadam, ale nie jest to przeciwwskazaniem do używania kosmetyków Petal Fresh Organics. Seria drzewo herbaciane ma orzeźwiający zapach. W pierwszej chwili myślałam, że to miętowy, ale tak właśnie pewnie pachnie olejek z drzewa herbacianego.

Petal Fresh Organics, odżywczo-anstyseptyczny szampon i odżywka

Petal Fresh Organics, odżywczo-anstyseptyczny szampon do włosów Tea Tree z wyciągiem z drzewa herbacianego 
Szampon ma typową dla szamponów konsystencję i przejrzysty kolor. Całkiem dobrze się pieni, jak na produkt bez SLS. Nie plącze również włosów. Daje przyjemne uczucie orzeźwienia, które szczególnie docenimy teraz, kiedy nadchodzą coraz cieplejsze dni. Włosy były czyste i domyte bez konieczności podwójnego stosowania, chociaż gdybym zmywała olej na pewno umyłabym je dwa razy.

Petal Fresh Organics, odżywczo antyseptyczna odżywka Tea Tree z wyciągiem z drzewa herbacianego
Dobrze się rozprowadza na włosach. Wydajność w normie. Konsystencja nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt wodnista. Daje przyjemne uczucie orzeźwienia i lekkiego chłodu. Po spłukaniu włosy są gładkie, bez problemów się rozczesują, nie elektryzują i nie puszą bardziej, niż zwykle. Całkiem niezła odżywka. Bardzo na plus jest również naturalny skład. Zawsze lepiej mniej sztuczności na siebie aplikować.  



BingoSpa, Keratynowa kuracja do włosów ze spiruliną
Od razu zaznaczam, że nie używam jako kurację, a jako normalną odżywkę. Swoją drogą nie wyobrażam sobie codziennego mycia włosów. Szczególnie teraz, kiedy w ciąży włosy przestały mi się przetłuszczać. Maska ma ciekawy skład i dużą ilością nawilżających alg. Zawiera oczywiście również tytułową keratynę. Moje włosy wyglądają po niej bardzo dobrze. Są gęste, grube i zdyscyplinowane a oprócz tego pięknie błyszczą. Cena jest dość przystępna, bo ok. 15 zł za 250 gramów.

BingoSpa, Keratynowa kuracja do włosów ze spiruliną


Alterra, pomadka ochronna do ust SOS, z Granatem Bio
Znacznie przyjemniejsza niż wersja rumiankowa. Uwielbiam owocowy i orzeźwiający zapach granatu. Pomadka dobrze się spisuje w codziennie pielęgnacji. Nie wysusza. Jest wydajna, a efekt nawilżenia długotrwały. Bardzo ją polubiłam. Doceniam również ekologiczny i naturalny skład oraz przystępną cenę. Pomadka Alterra z Granatem jest dostępna w sieci drogerii Rossmann. Składa się głównie z oleju rycynowego z dodatkiem oleju sojowego i oliwy z oliwek. Zawiera witaminę E, masło shea, olej jojoba i oczywiście olejek z granatu.

Alterra, pomadka ochronna do ust SOS, z Granatem Bio


Ziaja, Bio - żel pod oczy i na powieki kojący ze świetlikiem

Bardzo tani, lekki żel pod oczy. Delikatnie zmniejsza opuchliznę i cienie. Aplikowany wprost z lodówki przynosi podwójna ulgę zmęczonym oczom. Produkt z dość prostym, krótkim składem. Stosuję go kilka razy dziennie i mam wrażenie, że moje spojrzenie nabrało blasku. Skóra wokół oczu wygląda zdecydowanie lepiej. To dla mnie ważne, bo latka lecą. W dodatku spędzam bardzo dużo czasu przed komputerem, co nie poprawia sytuacji. Bio-żel pod oczy ze świetlikiem jest bajecznie tani. Tubeczka 15 ml kosztuje około 5 zł, a starcza naprawdę na długo.

Ziaja, Bio - żel pod oczy i na powieki kojący ze świetlikiem



Eveline, 8w1 specjalistyczny krem na pękające pięt
Nie urzeka zapachem, ale faktycznie działa bardzo dobrze. Szczególnie, jeżeli zastosujemy go na pięty tuż po peelingu/pumeksie/tarce. Doskonale się wchłania. Zmiękcza skórę, wygładza i nawilża. Świetny także na łokcie oraz suche skórki przy paznokciach. Ja używam go profilaktycznie co kilka dni na noc, a moje pięty prezentują się bez zarzutów. A nie zawsze tak było. Więcej na temat moich stóp w starszym wpisie: Pielęgnacja stóp - najlepsze kremy i kilka tricków. A wracając do kremu to zawiera aż 15% mocznika (urea), dzięki czemu jest naprawdę skuteczny. Wysoko w składzie mamy też parafine i glicerynę. Dodatkowo krem został wzbogacony w takie substancje jak olej kokosowy, olej manuka, olej arganowy czy olejek szałwiowy. 

Eveline, 8w1 specjalistyczny krem na pękające pięt


Nivea, Cellular Perfect Skin udoskonalający krem na dzień
Do tego kremu podeszłam sceptycznie, ale był jedynym kremem do twarzy jaki miałam na stanie po tym, kiedy skończył mi się w końcu wybielający krem z Lirene. Chcąc nie chcąc powędrował do łazienki a później na moją twarz. O ile firmę Nivea uważam za bardzo przyzwoitą, to produkty do twarzy, szczególnie kremy, jakoś nie specjalnie mi podchodzą. Cellular Perfect Skin to wyjątek. Bardzo dobrze się wchłania, nie zostawia błyszczącej warstwy. Skóra po tym kremie jest miękka, gładka i faktycznie jakby piękniejsza. Zdecydowanie to był strzał w dziesiątkę. Dodatkowym plusem jest obecność filtrów przeciwsłonecznych.

Nivea, Cellular Perfect Skin udoskonalający krem na dzień



Tołpa Dermo Mani Lift Odmładzający Krem do Rąk
Bardzo lekki krem w moim odczuciu. Posiada przyjemny świeży zapach. Ma dość wodnistą konsystencję i doskonale się wchłania. Wielkich cudów nie czyni. Nie wyobrażam sobie, że jakiekolwiek dłonie może odmłodzić, ale do stosowania na co dzień jest bardzo przyjemny. Jak wiele produktów Tołpy nie zawiera sztucznych barwników, silikonów ani parafiny. W składzie znajdziemy za to oczywiście ekstrakt z torfu, olejek ze słodkich migdałów i ekstrakt z figowca, a także wszechobecną glicerynę.
Tołpa Dermo Mani Lift Odmładzający Krem do Rąk


Moje majowe nowości sprawdzają się bardzo dobrze. A u Was co nowego w kosmetyczkach i łazienkach? A może macie odmienne zdanie na temat opisanych przeze mnie kosmetyków? Podzielcie się opiniami w komentarzach.

Zobacz też:

8 komentarzy:

  1. mam też to mazidło z tołpy;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie temat kosmetyków akurat średnio interesuje, ale polecę komuś ten post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś tą keratynową bingo spa? Szukałam jej ostatnio i ni jak nie mogę na nią natrafić... W ogóle pilnie szukam dobrej odżywki z proteinami, najlepiej z keratyną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie pomogę Ci. dostałam ją i nie wiem, gdzie można kupić. pewnie przez internet będzie dostępna, ale też sto razy bardziej wolę kupować stacjonarnie.

      Usuń
    2. Trudno, poszukam... Kosmetyki też wolę stacjonarnie.

      Usuń
  4. Ta keratynowa maska ze Bingo SPA jest kusząca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tych rzeczy nie miałam ale produkty z Petal Fresh Organics już oglądałam w drogerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zdecydowałam się na serię Petal Fresh Aloes&Citrus. Jestem ciekawa efektów szamponu i odżywki o organicznym składzie :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...