sobota, 2 kwietnia 2016

Maseczka do włosów Biovax - Bambus i Awokado

L'biotica, Biovax, intensywnie regenerująca maseczka pogrubiająca i zagęszczająca włosy gościła w mojej łazience już jakiś czas temu. Długo nie mogłam się zebrać, żeby napisać recenzje tego kosmetyku. Miałam mieszane uczucia co do Biovaxa Bambus i Awokado. Z jednej strony odzywka nie zrobiła moim włosom krzywdy i wyglądały po niej zupełnie nieźle. Z drugiej jednak zapewnienia producenta nijak się mają do rzeczywistego działania (przynajmniej w moim przypadku). 

Maseczka do włosów Biovax Bambus i Awokado recenzja


Maseczka do włosów Biovax - Bambus i Awokado zamknięta jest w zielonym opakowaniu. Sam kosmetyk również ma lekko zielonkawy kolor i całkiem przyjemny zapach. W gratisie otrzymujemy foliowy czepek pod dumną nazwą termocap oraz saszetkę olejku do włosów, który składa się głównie z silikonów. Opakowanie zawiera 250 ml maski. 



Maseczka do włosów Biovax Bambus i Awokado opinie

Biovax Bambus i Awokado - efekty

Maseczkę do włosów Biovax Bambus i Awokado stosowałam dość krótko. Dopóki się nie skończyła ;) Nie wiem, może miesiąc. Może trochę ponad. Ja w ogóle dość szybko zużywam maski i odżywki do włosów. Jeżeli chodzi o efekty, to włosy po zastosowaniu tego kosmetyku były bardzo gładkie i śliskie. Niesamowicie przyjemne w dotyku. Nie każdy to lubi, ale mnie ten efekt śliskości bardzo się spodobał. Nie zauważyłam natomiast żadnego pogrubienia ani zagęszczenia. Wręcz przeciwnie. Włosy po maseczcę Bambus i Awokado od Biovaxa sprawiały wrażenie cieńszych i jakby było ich mniej. To efekt uboczny tej niesamowitej gładkości. Coś za coś. W każdym razie ten kosmetyk kompletnie nie sprawił, żebym na głowie miała więcej ;) Nie zauważyłam również żadnych długotrwałych zmian. Włosy nie stały się mniej łamliwe ani wyraźnie wzmocnione. Zdecydowanie jednak maseczka do włosów Biovax - Bambus i Awokado poprawiła ich nawilżenie i dodała blasku. Myślę, że w przyszłości jej nie kupię, bo szału nie ma, a jeszcze dużo kosmetyków mam do przetestowania. Nie zmienia to faktu, że Biovax Bambus i Awokado jest dość udanym kosmetykiem do włosów i moja opinia będzie zdecydowanie pozytywna. Warto wypróbować, jeżeli zależy nam na nawilżeniu i na blasku. 

Włosy przy stosowaniu Biovax bambus i awokado wyglądały mniej więcej tak, jak na poniższych zdjęciach. 

Maseczka do włosów Biovax Bambus i Awokado efekty

Maseczka do włosów Biovax Bambus i Awokado efekty

Biovax Bambus i Awokado - skład

L'biotica, Biovax, intensywnie regenerująca maseczka pogrubiająca i zagęszczająca włosy ma bardzo dobry skład. Nie znajdziemy tam parabenów, silikonów, parafiny ani SLS. Mamy za to tytułowy olej z awokado i ekstrakt z bambusa.Do kompletu jeszcze olej słonecznikowy. Maska zdecydowanie z gatunku tych nawilżających. 


Zobacz też:

5 komentarzy:

  1. Włosy śliczne! U mnie niestety Biovaxy się kiepsko sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się super sprawdziła i faktycznie jak dotykałam włosów, to miałam wrażenie, że jest ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...