sobota, 26 marca 2016

Co możesz usłyszeć, kiedy poinformujesz rodzinę i znajomych o ciąży?

Co możesz usłyszeć, kiedy poinformujesz rodzinę i znajomych o ciąży? Reakcja otoczenia na wiadomość o ciąży może być jeszcze bardziej szokująca i zdumiewająca niż sam fakt tej ciąży ;). Co możesz usłyszeć, kiedy poinformujesz rodzinę i znajomych o ciąży? A no mnóstwo ciekawych i zabawnych rzeczy.
Reakcja znajomych i rodziny na ciążę
Źródło: pixabay.com

 

Reakcje rodziny i znajomych na wiadomość o ciąży

  • Gratulacje!
  • Współczucia...
  • Planowane czy wpadka?
  • Chłopiec czy dziewczynka?
  • Który tydzień?
  • A twój jak zareagował?
  • O, a czyje?
  • Promieniejesz!
  • A ja myślałam, że masz takie straszne wzdęcia hehe xD
  • ...
  • Rodzice wiedzą?
  • Ojejku jejku jejku!!!
  • Twój facet już wie?
  • I jak wy sobie teraz poradzicie?
  • Czyli z bieganiem koniec
  • Będzie mały biegacz albo biegaczka!
  • Aha.
  • Nie za wcześnie jeszcze na dziecko?
  • No wreszcie, czas najwyższy!
  • Myślałaś o aborcji?
  • Ale chyba nie zamierzasz usunąć?!
  • A co Piccola (mój pies-przyp.) na to?
  • Przecież wy bezpłodni jesteście
  • No! I bardzo dobrze!
  • No to nas zaskoczyliście...
  • Wiedziałam!
  • I co teraz?!
  • A jak się czujesz?
  • Potrzebujesz czegoś?
  • Powiedziałaś już w pracy?
  • Chcecie łóżeczko dla dziecka?
  • Imię już wybraliście?
  • Błagam tylko nie Dżesika, Nikola ani inna Wanessa
  • Serio?
Jak zareagowali na ciążę
Źródło: pixabay.com
Wachlarz reakcji jest ogromny. Jest zdumienie, radość, zaciekawienie, niedowierzanie, ekscytacja, panika, zaprzeczenie... Ciąża budzi ogromne emocje nie tylko u przyszłych rodziców i ich rodziców, ale też wśród całego otoczenia. Niekiedy zdarza się, że najciekawszą reakcję na ciążę zaprezentują osoby praktycznie obce, które w ogóle z tematem nie mają nic wspólnego. Informując o ciąży musisz się liczyć z rozmaitością i nieprzewidywalnością reakcji. Tak samo jak musisz się liczyć, że ta nowina stawiająca twój świat na głowie, może na innych ludziach nie zrobić kompletnie żadnego wrażenia.

Zobacz też: 

21 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że nigdy nic z tej listy nie usłysze! (Nie chce dzieci)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha To uważaj!! Bo,te co tak mówią to mogą być obdarowane nawet blizniakami.

      Usuń
  2. Ooooo tak, takich tekstów jest nieskończona ilość :D To nawet zabawne, że ludzie tak reagują- moje ulbione to "wpadka?"

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne teksty! U nas było podobnie jak tuż po zaręczynach oznajmiliśmy, że za pół roku ślub, niektórzy myśleli że to z powodu wpadki i się głowili gdzie ja ten brzuch schowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkie śluby zazwyczaj są z powodu wpadki.Nie uważam żeby wpadka była czymś wstydliwym.Zależy jeszcze jaka wpadka?

      Usuń
  4. O matko... ludzie chyba za mało przyswoili sobie zasadę, żeby pomyśleć, zanim coś palną :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słysząc niektóre z przytoczonych reakcji na pewno wybuchnęłabym śmiechem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, najgorszy jest chyba tekst "o, a czyje?" :D

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zawsze rozbraja tekst - wiedziałam... o ile mówi to mama moja to jestem w stanie zrozumieć, bo ona mnie zna najlepiej, ale znajomi.. haha..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile ludzi, tyle reakcji.Bardzo życiowe:)
    Mam już swoje lata i gdy dowiedziałam się o mojej ciąży, mąż przebywał za oceanem od tygodnia zaledwie...Podzieliłam się z nim moimi podejrzeniami ale do wylotu nie kupiłam testu.Znajomy, który miał dołączyć do męża na szkolenie zadzwonił pytając co mu przekazać ( nie było wtedy komórek ani Interentu, wyobraź sobie!).Kazałam by powiedział mężowi: "U Twojej żony BEZ ZMIAN", co miało być w zamierzeniu ZNACZĄCYM komunikatem...Kolega przekazał mężowi: " U TWOJEJ ŻONY WSZYSTKO OK"... :)
    Powiedziałam mu więc o nowinie przez telefon. Zareagował krótko: Hurrra! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, jeśli to prawda:* niektóre teksty mnie rozbawiły, a niektórych nie chciałabym usłyszeć...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh.. ubawiłam się czytając ten wpis! Ciekawe czy ja tez będę słyszeć takie teksty od tych, co to najpierw mówią a potem myślą... choć ja pewnie usłyszę "no najwyższy czas.."

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wygrywa "przecież wy bezpłodni jesteście"

    OdpowiedzUsuń
  12. dlatego jak byłam w drugiej cięży nie informowałam nikogo, nie popełniłam tego błędu co w pierwszej. niektóre osoby to dopiero się dowiedziały jak już dziecko było na świecie. częśc osób wiedziała dopiero jak już było widać czyli na krótko pzed porodem zanim zareagowali zdażyłam och uprzedzić czymś w stylu "co cie to obchodzi"

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, dużo z tej listy słyszałam :) Zapraszam do mnie na bloga, gdzie dwa ostatnie wpisy są o przesądach jakie słyszymy w ciąży. Najpopularniejsze i najbardziej niedorzeczne :) Zwłaszcz te drugie warto zobaczyć na poprawę humoru :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Uśmiałam się :) Całe szczęście nie spotkałam się z negatywnymi reakcjami ani głupimi tekstami, ani za pierwszym, ani za drugim razem. Ale nawet one nie zepsułyby mi tej radości z nowego potomka. Czego i Tobie życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze jest to, że teksty różnych osób tak bardzo się wykluczają... Nie ma to jak snucie domysłów o tym, dlaczego, po co i jak to teraz będzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie były gratulacje i pytanie "kiedy rodzisz?"
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...