sobota, 27 lutego 2016

Kosmetyki naturalne

Z czym kojarzą wam się kosmetyki naturalne? Ja jeszcze jakiś czas temu miałam przed oczami nieestetyczną breję o niezbyt przyjemnym zapachu. Kosmetyki bez chemii. Zdrowe ale tak bardzo nieatrakcyjne. Na szczęście takie myślenie należy już do rzadkości. Kosmetyki naturalne poza świetną jakością mogą być również łatwe w użyciu jak tradycyjne i posiadać piękne zapachy. 

Kosmetyki naturalne

Niedawno udało mi się wygrać zestaw naturalnych kosmetyków na blogu Kochaj i Twórz. W jego skład wchodziły następujące produkty: 
  • krem domowej roboty (do zużycia do 3-4 tygodni przy przechowywaniu w lodówce)
  • mydełka z misiami 
  • peeling cukrowy (również do lodówki) 
  • kilka cynamonowych musujących kapsułek do kąpieli w kształcie serduszek.

Wszystko przepięknie pachniało. Mydełka i kapsułki do kąpieli poza zapachem były również atrakcyjne wizualnie. Cała paczka sprawiła mi ogromną przyjemność i ostatecznie udowodniła, że naturalne kosmetyki robione w domu to świetny pomysł. Krem dobrze się wchłania, pozostawia skórę odżywioną. Nie zauważyłam żadnego podrażnienia ani uczulenia. Peeling cudownie wygładza skórę i co ważne pozostawia ją intensywnie natłuszczoną. Nie trzeba już używać balsamu. Mydełko sprawdza się równie dobrze, jak tradycyjne mydło, a przy tym mam świadomość, że nie nakładam na swoją skórę zbędnej chemii. 


Nawet jeżeli nie mamy wprawy w wyrobie naturalnych kosmetyków bez problemu możemy użyć składników dostępnych w kuchni. Świetny np. jest również peeling kawowy. Za pomocą fusów z kawy można zrobić kawowy peeling skóry głowy, kawowy peeling do ciała a także kawowy peeling do twarzy. Chociaż tego ostatniego nie polecam wrażliwcom. Naturalne kosmetyki bez zbędnej chemii to świetny sposób, żeby zadbać o swoje zdrowie i urodę, a także o środowisko naturalne. 

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Teraz naturalne kosmetyki zachwycają także swoim wyglądem i można je przygotować niewielkim nakładem sił i środków. Wystarczy odrobina chęci i pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się ma w domu olej kokosowy, sodę, cukier, kawę czy płatki owsiane.. można robić prawdziwe cuda!! Unikamy w ten sposób Parabenów, SLSów, ALSów i całej tej szkodliwej chemii, którą faszerowane są drogeryjne kosmetyki... bo przecież nie każdego stać na naturalne kosmetyki z wyższej półki.. :/
    Ja robiłam sama bomby do kąpieli.. trochę trwa zanim się złapie wprawy, ale warto.
    Gratuluję wygranej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz, Aniu, jaką radość mi speawił ten wpis:) bardzo się cieszę, że kosmetyki przypadły Ci do gustu:)) Mam nadzieję, że spróbujesz kiedyś sama coś ukręcić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś. na razie nie czuję się jeszcze na siłach na jakieś bardziej skomplikowane produkty ;)

      Usuń
  4. Ładnie wyglądają i jeszcze są naturalne. Wow! Nigdy tego typu rzeczy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie raz słyszałam o tym kawowym peelingu i zawsze bardzo dobre opinie. Muszę go w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko jeżeli masz wannę bez żadnej zasłonki to później cała łazienka jest czarna od kawy ;)

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...