sobota, 2 stycznia 2016

Biegowe podsumowanie roku 2015

Przyszedł czas na biegowe podsumowanie 2015. Rok 2015 był bardzo zróżnicowany pod względem biegania. Były sukcesy i były porażki nie-sukcesy. Udało mi się poprawić swój wynik na kilku dystansach, ale nie zawsze i nie na każdym. Ogólnie jestem zadowolona, bo zrobiłam kilka ważnych życiówek. A to, co się nie udało w tym roku, uda się za dwa lata. Podsumowanie piszę dopiero teraz, ale formalnie mój tegoroczny sezon biegowy zakończył się już w listopadzie. Wiem, że krążą pewne ploty, ale dementuję jakoby z moim zdrowiem było cokolwiek nie tak. Nie mam żadnej kontuzji, nic sobie nie złamałam, nie zwichnęłam ani nie przeciążyłam.  Nie jestem również na nic chora i nic złego się w moim życiu nie dzieje.




Kliknij, aby powiększyć
W 2015 roku przebiegłam w sumie około tysiąca kilometrów, zaliczyłam swój pierwszy maraton, zrobiłam życiówkę w półmaratonie i życiówkę na 5km. Wystartowałam w 15 zawodach, zdobyłam 13 medali mniej więcej tyle samo koszulek. 8 razy pobiegłam w krakowskim parkrunie. Chodziłam również na krakowskie zajęcia Biegam Bo Lubię, chociaż muszę przyznać, że mniej regularnie niż w zeszłym roku. Często trenowałam bieganie na Kopcu Kraka, który stał się moim ulubionym biegowym miejscem roku 2015. Dwukrotnie wzięłam udział w Teście Coopera, gdzie nie zrobiłam postępów. Nie martwi mnie to, bo różnica była na tyle niewielka, że spokojnie mogę to zwalić na przypadek, a nie spadek formy ;) Nie poprawiłam się również w biegu na 100 metrów. I również mnie to nie martwi, bo zawsze stawiałam bardziej na wytrzymałość niż na szybkość. Bardziej zależy mi, żeby biegać dłuższe dystanse, niż żeby biegać naprawdę szybko.

Kliknij, aby powiększyć

Poniżej wklejam screeny z Endomondo. Jak zwykle nieco odbiegają od stanu faktycznego, ale nie ma to aż takiego znaczenia.Szkoda, że dotyczą one całej mojej biegowej działalności a nie tylko jednego roku. Nie wiem, czy da się jakoś to zmienić. Gdyby ktoś wiedział proszę o pomoc, bo to dla mnie ważne. Szczególnie ile hamburgerów w tym roku spaliłam.
Kliknij, aby powiększyć

W ciągu tego roku zrobiłam duży postęp i wiele się nauczyłam. Dzięki współpracy z Biegam Bo Lubię miałam możliwość bardziej się rozwinąć, wiele nauczyć i spojrzeć na bieganie z nieco szerszej perspektywy. Częste starty i sprawdzanie swoich możliwości uświadomiło mi, że nie da się zawsze dawać z siebie maksimum. Że każdy czasami ma gorszy dzień, gorszy czas czy gorszy wyraz twarzy na zdjęciu. Nie trzeba przy każdej okazji bić życiówek. Czasami wyniki przychodzą niespodziewanie (chociaż oczywiście nie spadają sobie z nieba ot tak, bo aniołki się pomyliły ;)). Czasami lepiej sobie odpuścić i po prostu cieszyć się biegiem, dwiema nogami, piękną pogodą i zapierającymi dech w piersiach widokami. Mój postęp lub jego brak można sobie sprawdzić porównując z biegowym podsumowaniem 2014. Jak dla mnie jest super i cały czas do przodu :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję, piękne wyniki, Twój Cooper jest boski!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roczku, ciekawych biegów i samej radości z biegania (okraszonej medalami, pucharami i satysfakcją)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę miłości do biegania..ja próbowałam ale to zdecydowanie nie dla mnie. Wolę wypacać siódme poty w domowym zaciszu :) Grunt to odnaleźć swoją ścieżkę aktywności i ją pielęgnować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! ;)
    Lubię takie podsumowania, tym bardziej, że jest tak wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny rok! Oby ten okazał się niemniej owocny <3
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ile wspomnień ;) Piękny rok!
    Powodzenia w 2016!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Wspaniałe rezultaty, bardzo ci winszuję i 3mam kciuki za kolejne sportowe wyzwania / była judoczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje...jestem pełen podziwu...tyle medali.
    Po prostu WOW ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko kochana ile medali :) Ja nie przebignę chyba tyle łącznie przez 5 lat :D, ale może wyjadę rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję sukcesów życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...