środa, 23 grudnia 2015

Do poczytania na święta (biegowe artykuły)

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia zebrałam dla Was linki do moich najnowszych artykułów z serwisu Biegam Bo Lubię. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie. Poruszam zarówno tematy świąteczne (jak nie przytyć w święta oraz święta biegacza) jak i całkiem uniwersalne związane z bieganiem. Zastanawiam się, czy to dobrze że bieganie jest modne i wymieniam kilka ważnych rzeczy, których nauczyło mnie bieganie. Dowiecie się również jak nie zaczynać biegać, jak przygotować się do swoich pierwszych zawodów i czy ciąża oznacza koniec biegania. Serdecznie zapraszam do lektury.





Bardzo chętnie przeczytam również wszystkie wasze opinie i uwagi. Jeżeli chcielibyście, żebym poruszyła jakiś temat również śmiało zapraszam do komentowania lub napisania maila. Mam nadzieję, że dzisiejsza porcja linków okaże się przydatna :)

8 komentarzy:

  1. Lubię Twoje artykuły :) Dobrze, że czasami wrzucasz listę linków, bo człowiek po prostu sam o tym zapomina. A tak to będę znowu miała co czytać, kiedy znajdę chwilę czasu w Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne artykuły, już biorę się za czytanie, bo bardzo mnie niektóre zaciekawiły! :D Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ciągle nie mogę się przekonać do biegania... Łyżwy, rolki ok, ale bieganie... Mam wrażenie że to o wiele bardziej zużywa kolana... Może napisz o tym jak bieganie wpływa na stawy? Mnie by zainwestował taki artykuł, może kogoś innego też...?

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana najlepszego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mnie kusi, żeby do biegania wrócić, więc mogą sie przdać, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. A moze by tak pokazac do jakiej formy sie tymi madrosciami doprowadzilas?
    Ale cos na temat biegu sylwestrowego cisza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sylwestrowym nie biegnę, dlatego cisza ;)

      a wpis na temat moich postępów i biegowego podsumowania roku ukaże się już niebawem.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...