poniedziałek, 7 grudnia 2015

Przegląd Instagrama część 3

Przegląd Instagrama to pojawiające się średnio co trzy miesiące podsumowanie i zbiór moich najpopularniejszych zdjęć zamieszczonych w serwisie Instagram. czas szybko leci i już po raz trzeci przypominam zdjęcie, które przez ostatnie trzy miesiące zdobyły największą ilość polubień.


Pierwsze miejsce i szalone 81 serduszek zdobyło zdjęcie zrobione podczas ostatniego (oficjalnego) treningu Biegam Bo Lubię Kraków w tym sezonie. Po treningu, uśmiechnięta stoję na bieżni przy Placu na Groblach. Sama nie do końca pojmuję fenomen tego zdjęcia, ale jest ono ważne i w pewien sposób symboliczne. Bo tak naprawdę to jest coś więcej, niż tylko zakończenie tegorocznego sezonu biegowego. Ale na uchylenie rąbka tajemnicy jeszcze przyjdzie czas ;) 


Drugie miejsce i 79 polubień zdobyło selfie przed tegorocznym Cracovia Półmaratonem Królewskim. To był wyjątkowy bieg, chociaż wtedy jeszcze o tym nie wiedziałam. Udało mi się mocno pobić swoją życiówkę, przebiegłam całe 21 kilometrów bez zatrzymywania się (nie licząc podczas picia, ale to się nie liczy ;)) i nie przypłaciłam mojego sukcesu żadną kontuzją. Na selfie jestem szczęśliwa, bo są momenty kiedy naprawdę mocno czuję, że kocham biegać. I to było właśnie wtedy.


Trzecie miejsce na moim Instagramie z 70 polubieniami zdobył medal z tegorocznego Półmaratonu Królewskiego. Pamiątka tego, co udało mi się osiągnąć. Medal trzymany z dumą. Moja życiówka. Mój kolejny półmaraton. Mój sukces. 


Na czwartym miejscu mamy piękne, łazienkowe selfie, które zdobyło 67 polubień. Wyglądam na nim trochę jak nie ja. Jakoś tak dojrzalej i poważniej, chociaż wciąż ładnie ;)


Piąte miejsce i 55 polubień to kolejne selfie. Tym razem z czarno-białym filtrem. 


Na szóstym miejscu mamy kolejny medal z 9. Biegu Trzech Kopców i 52 polubienia. Medal ma ostre krawędzie i chociaż ładnie wygląda, to ciężko się w nim chodzi ;) Sam bieg pod względem sportowym nie okazał się sukcesem, bo czas miałam gorszy. Ale jako cała impreza to był wspaniały dzień i miła niespodzianka, bo spełniło się wówczas moje małe marzenie (a nie zapowiadało się).



Siódme miejsce i 50 polubień zdobyło moje mega zdrowe śniadanie w kuflu. Przepis zamieściłam na swoim facebooku. Rzeczywiście prezentuje się całkiem apetycznie, a smakuje też nieźle. Polecam. Warto tylko zaopatrzyć się wcześniej w długie łyżeczki. 



Zastanawiałam się, czy poprzestać na szczęśliwej siódemce, czy jak poprzednio wymienić 10 najpopularniejszych zdjęć. Zdecydowałam się na najlepszą siódemkę. Całą resztę można podziwiać na moim Instagramie: instagram.com/abakercja. Jest tam jeszcze kilka ładnych i godnych uwagi fotek. 

Zobacz też:

6 komentarzy:

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...