środa, 16 grudnia 2015

Kolejne nominacje do Liebster Award

Po raz kolejny zostałam nominowana do zabawy blogowej Liebster Award. Czeka na mnie następna porcja pytań. Jak zwykle trochę czasu mi zajęło, żeby na nie odpowiedzieć, ale lepiej późno niż wcale, prawda?



Za nominacje dziękuję Rox Mummy Model i eM. A poniżej pytania dla mnie.

Pytania od Rox Mummy Model:

1. Kawa czy herbata?
Herbata. Kawę pije od czasu do czasu i głównie dla smaku. Moim codziennym napojem jest herbata.
2. Jajko czy kura?
To pytanie o gusta kulinarne czy o początki świata? Bo w pierwszym przypadku to chyba kura, chociaż jajka są bardziej uniwersalne i dają większe pole do popisu.
3. Szalik czy chusta?
Szalik. Chusty nie mam chyba ani jednej.
4. Miłość czy rozpusta?
Miłość, ale też nie taka całkiem ascetyczna ;)
5. Pies czy kot?
To chyba oczywiste ;)

6. Wiersz czy piosenka?
Piosenka do słuchania, wiesz do pisania, bo śpiewać nie potrafię ;)
7. Zima czy wiosna?
Jesień ;) Czyli bardziej wiosna, niż zima.
8. Łąka czy las?
Las
9. Śniadanie czy kolacja?
Śniadanie w dzień powszedni i kolacja w weekendy.
10. Stara miłość nie rdzewieje...?
Mam nadzieję, że nigdy się nie będę musiała o tym przekonywać ;)
11. Niedaleko pada jabłko od jabłoni...?
Nie da się ukryć.


Pytania od eM:


1. Twoja ulubiona książka i dlaczego ją lubisz?
Chyba "Mała księżniczka" Frances Hodgson Burnett. Lubię ją... właściwie nie wiem dlaczego. Trochę dlatego, że dostałam ją w prezencie. Poza tym uważam, że to bardzo mądra lektura.
2. Do jakiego miasta/ państwa chciałbyś podróżować i dlaczego?
Zawsze ciągnęło mnie do gór, więc Zakopane albo Alaska. Skandynawia też wydaje mi się przepiękna. 
3. Czym się zajmujesz, gdzie pracujesz?
Głównie piszę.
4. Ulubiony sport i dlaczego?
Bieganie. Zawsze lubiłam również wszelkie akrobacje i gimnastykę artystyczną. Mam również sentyment do sztuk walki i całkiem nieźle pływam. Jako dziecko potrafiłam przez cały dzień z jeziorka nie wychodzić na wakacjach ;)



5. Ulubione ciasto i dlaczego?
Piernik, bo łatwo go zrobić i nie da się go zepsuć. Uwielbiam też wszystkie ciasta z masą, ale to jest bardziej takie "jedzenie oczami", bo po kilku gryzach zaczyna mnie mdlić ;)
6. Miłe wspomnienie z dzieciństwa i dlaczego akurat te??
Bardzo lubiłam zostawać sama w domu ;) Nie mam jakiegoś jednego miłego wspomnienia. Ogólnie dzieciństwo raczej nie najgorzej wspominam. Miałam wspaniałych, kochających rodziców, niczego mi nie brakowało, jeździłam na wakacje, miałam rower, rolki i dużo książeczek oraz gier planszowych. Ale i tak uważam, że lepiej być dorosłym ;)
7. Ulubiona bajka!
W dzieciństwie byłam zakochana w Alladynie ;)
8. Twoje ulubione perfumy i opisz ich zapach (słodki, kwiatowy itp..)
Nie mam ;) Lubię zapachy albo świeże, cytrusowe, owocowe albo całkiem słodkie typu czekolada czy wanilia. 
9. Czym jest dla ciebie wygoda?
Wygoda jest, kiedy nic mnie nie uwiera. Dosłownie i w przenośni. Kiedy mogę w danym miejscu, pozycji i sytuacji trwać jeszcze przez dłuższy czas nie odczuwając dyskomfortu. 
10. Twój przepis na szczęście?
Szukać dobrych stron, bo nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Uczyć się na błędach, zamiast nimi załamywać. Nie porównywać się z innymi i swoje cele budować w oparciu o własne pragnienia i możliwości, a nie o to co mają inni. Doceniać wszystko, co się ma. Dbać o siebie. 
11. Za co siebie kochasz/ lubisz?
Za wszystko! Tak po prostu z definicji. Oczywiście nie znaczy to, że nie robię nic, bo i tak jestem super. Staram się być coraz lepsza, pracować nad sobą, rozwijać się, ale moja miłość do siebie jest bezwarunkowa. Kocham i lubię siebie również wtedy, kiedy mam gorszy czas i nic mi nie wychodzi.

Zobacz też:

7 komentarzy:

  1. Masz prześlicznego psa! :) Ja biegać lubię, ale nie wychodzi mi to regularnie - muszę to koniecznie zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że znalazłaś czas na odpowiedzi ☺️ Najbardziej podoba mi się odpowiedz na pytanie o miłość ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesek! Dla mnie gwiazda wpisu, jest taki słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Psiak jest zdecydowanie gwiazdą wpisu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pytania i odpowiedzi :) a odpowiedź na 10 pytanie z drugiej nominacji - podpisuję się pod każdym słowem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie pozytywna z Ciebie osoba! :)
    Ważne że się akceptujesz i Twój przepis na szczęście bardzo do mnie przemawia!
    Ja np.dopiero raczkuje z bieganiem i jak byłam mała też gimnastyka artystyczna.A sztuki walki to rekreacyjnie-ale dają moc! :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...