sobota, 28 listopada 2015

Za co kocham mojego pieska

11 rzeczy, za które kocham mojego pieska. Mówi się, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Jeżeli mam być całkiem szczera i poważna, to nie za bardzo się z tym zgadzam. Przyjaźń to jednak coś trochę innego. Niektórzy porównują psa do dziecka. Też bym polemizowała. Pies to pies. Nie jest lepszy od ludzi. Nie jest też gorszy. Po prostu nie jest człowiekiem. Jest psem. Co nie znaczy, że nie da się go kochać. Ja moją Piccolę kocham bardzo. Tyle, że po psiemu ;)



1. Zawsze ma ochotę iść ze mną na spacer. Nie ważne, czy jest mróz, upał czy środek nocy. Piccola zawsze chętnie pójdzie się przejść.
2. Kiedy budzę ją w nocy, żeby sprawdzić czy żyje, w ogóle nie ma mi tego za złe. Wręcz przeciwnie, patrzy na mnie z miłością tymi pięknymi oczami jakby chciała powiedzieć hej, miło cię widzieć.
3. Wygrzebuje moje włosy z odpływu i zlizuje wszystko, co zdarzy mi się wylać na podłogę. Z jednej strony pies trochę brudzi, ale z drugiej pomaga w utrzymaniu porządku ;)
4. Cieszy się, kiedy wracam do domu. Zarówno wtedy, kiedy wracam po całym dniu z pracy jak i wtedy, kiedy wracam po dwóch minutach ze śmietnika.
5. Nie jest wybredna i ze smakiem zjada wszystko, co jej przygotuję.
6. Mam ją od roku i była przy mnie we wszystkich najgorszych momentach tego roku.
7. Zawsze w nocy musi spać tuż przy mnie. Bywa to oczywiście irytujące i utrudnia mi sen, ale jest też przesłodkie, że tak bardzo zależy jej na tym, żeby być blisko.
8. Ostrzega mnie, że ktoś się kręci za drzwiami. Szczeka również kiedy jestem w łazience i dzwoni mi telefon.
9. Jest cieplutka i puchata.
10. Nie ma dla niej znaczenia, czy właśnie wyszłam spod prysznica, czy wróciłam z wyczerpującego treningu.
11. Jest żywo zainteresowana jaką książkę czytam i co piszę na blogu.



Zobacz też:

7 komentarzy:

  1. Same wspaniałości ze strony kochającego pieska, ale myślę, że bez nich też tak byś ją kochała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny i wspaniały zwierz :). Sama swojego psa kocham bezgranicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki piesek to sama radość. Zazdroszczę posiadania zwierzaka. Ja jakoś nie mogę namówić mego chłopa na kota :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesek :)
    Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna psina i fajny post! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...