wtorek, 24 listopada 2015

Paznokcie hybrydowe trwałe jak... za PRLu

Polska Rzeczpospolita Ludowa (PRL) to nazwa państwa polskiego w latach 1952–1989, czyli w czasach na które przypadała młodość moich rodziców. Ja urodziłam się w 1989 roku, czyli dokładnie wtedy, kiedy PRL się właśnie kończył. Nie mogę mieć swoich skojarzeń z tym okresem, bo prawie mnie wtedy nie było. Formalny koniec PRLu miał miejsce 29 grudnia 1989. Miałam wtedy jakieś pół roku, więc ten okres znam tylko z opowieści. PRL kojarzy mi się nie tylko z kolejkami po wszystko i pracą dla każdego. Najbardziej kojarzy mi się z... trwałością.



Za PRLu wszystko było jakieś takie bardziej trwałe i stabilne. I buty i związki (międzyludzkie). Do dzisiaj mam buty, w których chodziła moja mama zanim poznała tatę. I cały czas w tych butach chodzę. Wymyte i napastowane wyglądają jak nówka sztuka. Po tych ponad 30 latach jedyne, co butom dolega to że się trochę wkładka wewnątrz wyciera. Podeszwa nietknięta, skóra na czubku nietknięta. Nie wiem jak mama, ale ja tych butów w ogóle nie oszczędzałam ani specjalnie nie szanowałam. A one wciąż mają się świetnie. Podejrzewam, że moje córeczki też będą w nich chodzić (o ile im moda pozwoli). 

W obecnych czasach bardzo tęsknię za trwałością. Ja lubię mieć wszystko na zawsze, a przynajmniej na długo. Zupełnie nie przemawia do mnie idea butów czy sprzętów na jeden sezon. A niestety zazwyczaj tak to wygląda. Kupuję coś nie na zawsze, tylko na rok góra dwa. Jasne, jest tanie. Bez problemu mogę sobie kupić kolejne. Tylko nie o to chodzi. Dlatego tak bardzo spodobała mi się idea paznokci hybrydowych. Taki manicure jest trwalszy i bardziej wytrzymały. Efekt utrzymuje się długo, a lakier wygląda nienagannie bez odprysków i ścierania. Manicure hybrydowy wygląda naturalnie, nie niszczy paznokci i co najważniejsze trzyma się o wiele dłużej niż zwykły lakier. Paznokcie hybrydowe trwałe jak... za PRLu.

Zobacz też:

2 komentarze:

  1. Nie znam trwałości przedmiotów z PRL-u, bom za młoda ;) ale wierzę na słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co prawda jestem z 1987, ale też niewiele pamiętam :) A paznokci hybrydowych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...