poniedziałek, 16 listopada 2015

Niedziela dla włosów: olejowanie i tuningowana maska

Dzisiaj do pielęgnacji włosów użyłam olejku Babydream na rozstępy, maski Kallos Banana i Kallos Hair Botox i odżywki Ziaja Intensywna Pielęgnacja Włosów z witaminami. Do tego zastosowałam również żel z siemienia lnianego, glicerynę i olejek do twarzy Oceanic, AA Oil Infusion 30+. Do mycia szampon Biosilk Summer Therapy, z którego jestem bardzo zadowolona. Efekt jest dobry, chociaż bywało lepiej. 



Przed myciem:
  • Olejowanie włosów olejkiem Babydream fur Mama
  • Emulgowanie maską Kallos Banana
  • Przytrzymanie mieszanki na włosach przez 5 godzin

Mycie:
  • Dwukrotnie rozcieńczonym szamponem Biosilk Summer Therapy

Po myciu:
  • Nałożenie na pół godziny maski Kallos Hair Botox wzbogaconej kilkoma kroplami olejku i gliceryny
  • Żel z siemienia lnianego od połowy długości
  • Odżywka Ziaja Intensywna Pielęgnacja z witaminami od połowy długości
  • Schnięcie naturalne 

Efekty
Włosy jak zwykle są pofalowane. Z natury falują, a zazwyczaj czeszę je w koczek, co potęguje efekt. Kiedyś bardzo zależało mi na idealnie prostych włosach, ale w końcu polubiłam fale. Są bardziej naturalne dla moich włosów i łatwiej je osiągnąć. Prostowanie włosów wymaga sporego nakładu pracy, podczas gdy fale robią się same. Po intensywnym olejowaniu i bogatej masce włosy wyglądają w porządku, ale trochę brakuje mi nawilżenia na końcówkach. Są lekko szorstkie.

Z fleszem i bez flesza
Zobacz też:

9 komentarzy:

  1. Niezła o kompleksowa pielęgnacja włosów no i piękne włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkretna pielęgnacja! :-) U mnie są to maski i odżywki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne efekty, może sama się pokuszę na jakieś "prezenciki" dla moich włosów :)
    Pozdrawiam
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywiązuję większą uwagę do moich włosów niż kiedyś i szukam właśnie sposobów na porost włosów. Masz może jakieś rady? Bo w internecie tego multum. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś spróbować takiego mycia włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zatęsniłam za moimi niedzielami dla włosów. Po urodzeniu Juniora na jakiś czas sobie odpuściłam, tak, że zupełnie o tym zapomniałam... zawsze jest coś innego do zrobienia... Włosy (jak to po ciąży) dalej lecą na potegę, ale od tej niedzieli zaczynam! Też bardzo lubię olejek babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra sprawa, powinnam brać chyba z Ciebie przykład jeśli chodzi o pielęgnację włosów, bo niestety moje są w opłakanym stanie, a że zawsze wierzyłam w cudowne właściwości odżywek (i tylko odżywek), toteż w dniu dzisiejszym biegam z króciutkimi włosami, bo mi się po prostu połamały i wypadły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się uroczo pofalowały - bardzo podobają mi się takie właśnie fale :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w końcu dzisiaj zrobiłam porządną maskę, muszę znowu wrócić do regularnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...