piątek, 6 listopada 2015

Biegowy październik na 105 km

Biegowe podsumowanie października wypada całkiem nieźle. Przeciętna ilość wybieganych kilometrów, udział w trzech biegach zorganizowanych (9. Bieg Trzech Kopców, 20. Bieg Memoriałowy im. Bogdana Włosika i 2. Cracovia Półmaraton Królewski) i jedna, mocna życiówka, z której jestem niesamowicie dumna. Do tego dwa biegowe sprawdziany (na tysiaka i test coopera). Październik był dobrym miesiącem do biegania. Chyba najlepszym jeżeli chodzi o pogodę. Jeżeli chodzi o same treningi i motywację to było przeciętnie, ale jak widać wystarczyło, żeby zrobić życiówkę. 


Październik 2015 rozpoczęłam 9. Biegiem Trzech Kopców, który odbył się w pierwszą niedzielę miesiąca (04.10.2015). Co prawda nie zrobiłam życiówki (nie udało mi się nawet zbliżyć do czasu z zeszłorocznego B3K), koszulka w pakiecie mnie nie zachwyciła i dostałam jedynie dwie marne galaretki, ale bieg uważam za udany. Pogoda była piękna (chociaż niektórzy twierdzą, że trochę za ciepło), spełniło się moje małe marzenie, a po biegu jeszcze zahaczyłam o Decathlon i kupiłam sobie odlotowe legginsy do biegania w chłodniejsze dni. Mój czas w 9. Biegu Trzech Kopców to 1:20:07.


10 października wzięłam udział w 121. Parkrun Kraków, który ukończyłam w czasie 25:27. Uważam to za czas bardzo dobry, chociaż ponad minutę gorzej, niż moja parkrunowa życiówka, która wynosi 24:25. Zaliczyłam również tego dnia sprawdzian na tysiąc metrów (czyli jeden kilometr) na zajęciach Biegam Bo Lubię Kraków. Wyszło mi dość słabo, bo 4:34, podczas gdy rok wcześniej miałam 4:20. Kolejnym punktem dnia był 20. Bieg Memoriałowy im. Bogdana Włosika i czas 20:51 na ok. 4 km. 


W połowie miesiąca (17 października 2015) odbył się na stadionie AWF Kraków Test Coopera dla wszystkich. W ciągu swoich 12. minut przebiegłam 2580 m., co nie jest wynikiem ani zachwycającym ani jakimś tragicznym. Ot, nieźle ale przeciętnie. Oczywiście jestem z siebie mega zadowolona, bo zawsze jestem z siebie zadowolona i nie widzę powodu, żeby miało być inaczej ;)


W przedostatnią sobotę października odbyło się wielkie wydarzenie biegowe 2. PZU Cracovia Półmaraton Królewski. Wystartowaliśmy spod nowej Tauron Areny Kraków. Pogoda była piękna, a moje nastawienie całkiem niezłe. Nie wiedziałam, czy zrobię życiówkę, ale wierzyłam że dam radę i że jestem w lepszej formie niż rok temu. Miałam rację. Półmaraton Królewski ukończyłam w czasie 1:54:17, o ponad cztery minuty lepiej niż w zeszłym roku. Byłam z siebie mega dumna (i nadal jestem!) i tym razem obyło się bez kontuzji.


Październik 2015 był pięknym miesiącem i bardzo udanym. Obfitował w wiele ciekawych wydarzeń biegowych i na pewno porządnie przyczynił się do poprawy mojej kondycji. Co prawda ilość kilometrów nie powala, ale cyferki to nie wszystko.

12 komentarzy:

  1. podziwiam za taką pasję :) Ja niestety biegać nie lubię wolę jazdę rowerem, ale przyznam że to biegacze zazwyczaj w życiu osiągają więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od jakiegoś czasu myślę, żeby sobie w końcu kupić rower. też bym chętnie jeździła.

      Usuń
  2. szacun! u mnie jesień i zima również aktywnie, ale w domku na macie :)
    p.s. pierwsze zdjęcie jest takie słoneczne, że aż robi się trochę cieplej od razu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam w domu mało miejsca i psa, który uwielbia mi przeszkadzać w ćwiczeniach, więc o wiele łatwiej wyjść mi na zewnątrz ;)

      Usuń
  3. tez biegałam w pazdzierniku może nie z takim wynikiem. noo i się przeziebiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam trochę przeziębiona. taka pora roku ;)

      Usuń
  4. Sporo wydarzeń w Twoim październiku :D Ładnie było, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wykorzystany miesiąc, ogromne gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Leginsy jakie sobie kupiłaś oglądałam i ja. Są śliczne i chciałabym takie mieć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam je za kieszonkę, która bez problemu zmieści telefon,a do tego klucze i dokumenty. i jest zapinana na zamek.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...