sobota, 17 października 2015

Piszę o bieganiu i biegam bo lubię

Dzisiaj z okazji pochmurnego weekendu kolejna porcja moich artykułów na temat biegania opublikowanych na stronie akcji Biegam Bo Lubię. W tym odcinku jest bardzo ciekawie. Piszę o pakietach startowych i zamieszaniu jakie czasami potrafi wywołać bawełniana koszulka lub trzy kromki chleba. Podaję kilka sposobów, jak przygotować w domu napój izotoniczny. Radzę jak znaleźć czas na bieganie i jak zachęcić do aktywności fizycznej dzieci. Napisałam w końcu jak biegać z psem, żeby nikomu nie stała się krzywda. Rozważam wady i zalety biegania nocą po lesie, a także przedstawiam kilka domowych sposobów, jak zapobiegać przeziębieniom. 





Serdecznie zapraszam do lektury. Zachęcam również do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i uwagami. A może chcielibyście, żebym poruszyła jakiś temat? Śmiało dawajcie znać, o czym najchętniej poczytalibyście?

6 komentarzy:

  1. Naprawdę musisz kochać bieganie, aż zazdroszczę - nie potrafię się zmobilizować i nie wiem co by musiało się wydarzyć by ktoś mnie do tego zachęcił. niestety ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to bardziej smutne fakt, ze nie nurkujesz regularnie w szambie.
      Biegi w sensie dlugodystansowe gdyby byly takie przydatnedo zycia to kazdy by je uprawial i nie robil z tego jakiegos halo, a ze przydatne sa bardzo malo to wiekszosc ludzi przbiegnie pol kilometra i ma dosc, no,ale chociaz przebiegnie,a nie przedrepta jak niepelnosprawny,co jest do niczego poza lansem w internetach niepotrzebne.I ja nie mowie, ze zle jest biegac, ale jak ci sie nie chce to nie biegaj niewiele stracisz,a jesli porownac z bioracymi udzial w zawodach to nawet bedziesz na plusie,bo nie dosc, ze sie mecza bez sensu pomijajac paru na przedzie to jeszcze musza za to placic.
      Ja niestety juz zaplacilem,ale powiedzialem sobie, ze lepiej stracic te 8 dych niz rozum i udawac zawodnika, jak sie nawet w polowie nie biega jak zawodnik.

      Usuń
    2. Bardziej udajesz sportowca wycofujac sie z powodu slabej formy, a jakie to ma znaczenie czy przebiegniesz w 1:50 czy 2:50h i tak sportowo jestes mr nobody, a i tak masz w amatorskim sensie dobra wytrzymalosc, nawet mozna powiedziec,ze jak dluzej biegles to masz lepsza;)

      Usuń
  2. Kochałam bieganie, ale niestety zdrowie nie to :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Aniu, ja bym poczytała odpowiedzi na moje pytania...
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award- będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem. zbieram się cały czas i zebrać nie mogę ;)

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...