niedziela, 4 października 2015

Gliceryna i olejowanie włosów

Gliceryna w pielęgnacji włosów to temat, który chodził za mną od jakiegoś czasu. I w końcu postanowiłam spróbować. Dzisiaj było długie olejowanie i maska do włosów wzbogacona gliceryną. W rolach głównych wystąpili olejek rycynowy, oliwka Babydream, szampon Biosilk Summer Therapy Silk Bath, Kallos Multivitamin oraz gliceryna.


Zaczęłam od olejowania. Najpierw wmasowałam w skórę głowy mieszankę olejku rycynowego i oliwki Babydream. Na długość nałożyłam samą oliwkę. I z taką miksturą poszłam spać. W sumie trzymałam olej na włosach ponad 12 godzin (wspominałam, że to było długie olejowanie). Nie wszystkie włosy i skóra głowy lubią tak długo mieć olej. Moje akurat uwielbiają. Im dłużej tym lepiej.

Rano zmyłam olej przy pomocy szamponu Biosilk Summer Therapy Silk Bath. Jestem z niego bardzo zadowolona. Świetnie się pieni, nie plącze włosów, jest bardzo wydajny i dobrze domywa olej. Po pierwszym zastosowaniu jestem zachwycona.


Na umyte i lekko odciśnięte w ręcznik włosy nałożyłam maskę Kallos Multivitamin, do której wcześniej dodałam 4 krople gliceryny. Oczywiście te 4 krople gliceryny dodałam do jednorazowej porcji odżywki przełożonej do osobnej miseczki. Maskę trzymałam na włosach pół godziny. Już podczas spłukiwania włosy były bardzo gładkie.


Po naturalnym wyschnięciu włosy nadal były bardzo wygładzone, miękkie i miłe w dotyku. Sporo to na pewno zasługa olejowania, ale samym olejowaniem nigdy takiego efektu nie uzyskałam. Zarówno świetna maska Kallos Multivitamin jak i gliceryna miały swój spory udział. Włosy pięknie i gładko okalały moją twarz i spływały błyszczącą taflą na ramiona. Dokładnie tak było. Oczywiście na zdjęciu tego nie widać. Znowu musicie mi wierzyć na słowo. I wybaczcie minę, ale byłam dość nieszczęśliwa ;)


Dodanie kilku kropel gliceryny do odzywki to był świetny pomysł. Efekt jest bardzo dobry. A sama gliceryna kosztuje ze dwa złote i można ją dostać w każdej aptece. Używa się po kropelce, więc zapewne starcza na długo. A jak nie polubi się z włosami to gliceryna również nadaje się do pielęgnacji ciała np. dłoni. Więcej na ten temat wkrótce. 




Zobacz też:

2 komentarze:

  1. Na zdjęciach nawet widać jak dobrze włosy wyglądają. Może nie czuć miękkości^^ ale wygładzenie, zdyscyplinowanie i tafla rzucają się w oczy:)
    Z tą gliceryną różnie jest, zależy na jaką pogodę się trafi. Ja swoją niedzielę chyba dopiero jutro zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać na zdjęciach jak najbardziej :D Ładnie się błyszczą.

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...