sobota, 19 września 2015

Shiseido, szczoteczka do mycia twarzy - recenzja

Szczoteczka do twarzy Cleansing Massage Brush, The Skincare, Shiseido to bardzo fajny i przydatny gadżet. Pozwala skuteczniej, bardziej wydajnie i przyjemniej umyć twarz. Ja jeżeli chodzi o szczotki to głównie używam do zębów, włosów i ciała. Do twarzy jeszcze nie próbowałam (poza tym krótkim epizodem, kiedy próbowałam szczoteczką do zębów wykurzyć zaskórniki - nie udało się). Szczoteczka do mycia twarzy Cleansing Massage Brush, The Skincare, Shiseido to pierwsze takie moje akcesorium i sama byłam ciekawa, jak się sprawdzi. 




Shiseido, szczoteczka do mycia twarzy - pierwsze wrażenie
Nie zauważyłam, żeby jakoś skuteczniej czyściła mi twarz. Włoski są zbyt miękkie i delikatne. Mycie zdecydowanie bardziej przypomina masaż i przyjemne mizianie, niż peeling. Szczoteczka jest naprawdę bardzo delikatna i ja nawet używam jej do mycia okolic oczu. Szczoteczka Shiseido jest w miarę lekka i dobrze leży w dłoni, ale tylko przez chwilę. Po dłuższym czasie zaczyna być niewygodnie. Wspaniale zwiększa wydajność żelu do mycia twarzy. Używając szczoteczki kosmetyk pieni się aż miło. Twarz po pierwszym użyciu jest czysta, miła gładka, ale bez szczoteczki też taka była ;) Szczoteczka Shiseido ma dość prosty desing. Nie jest brzydka ani ładna. Raczej minimalistyczna, chociaż kolor zdecydowanie na plus. Taki jasny, perłowy i mieniący są pod światło. Napis Shiseido prawie niezauważalny. Dostrzegłam go po tygodniu ;) Szczoteczka do twarzy Shiseido posiada zatyczkę, dzięki czemu przynajmniej w pewnym stopniu chroni włoski przed brudem i kurzem, a także przed odkształcaniem się.




Shiseido, szczoteczka do mycia twarzy - po tygodniu używania
Mycie twarzy za pomocą szczoteczki Shiseido jest bardzo przyjemne i relaksujące, a przy tym delikatne. Uwielbiam ten wieczorny rytuał. Poza doznaniami psychicznymi nie zauważyłam wielkich zmian. Twarz nie wygląda ani lepiej ani gorzej. A jeżeli chodzi o szczoteczkę to włosy już zaczynają się trochę wyginać. W używaniu to nie przeszkadza, ale gorzej wygląda ;)




Czy szczoteczka do twarzy Shiseido jest warta swojej ceny?
Cleansing Massage Brush, The Skincare, Shiseido kosztuje od 60 zł (trzeba szukać ofert w internecie) do ponad 100 złotych. Jak na kawałek plastiku z włoskami to dużo. Podobne szczoteczki do mycia twarzy można kupić o wiele taniej. Czy są równie dobre nie wiem, bo nie używałam. Wiem tylko, że szczoteczka Shiseido nie jest jakimś cudem i cudów nie czyni. Ot, po prostu myje buzię. Delikatnie i skutecznie, ale czy to aż tak trudne zadanie? Nie wiem, jak wygląda jej trwałość. Mam ją dopiero kilka tygodni. Za rok czy dwa lata będę w stanie stwierdzić coś więcej na ten temat. 

6 komentarzy:

  1. Ja lubie myc twarz gąbką, taka zwykłą, jakos tak lepiej doczyszczona twarz jest po tym niz jak mylam po prostu rekami. No i gabka kosztuje 2 zl, ja ja przecinam na pol, wiec jest duza higiena bo moge czes wymieniac na nowa i nie zal kasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że niewiele zmienia w kwestii wyglądu twarzy, bo pewnie bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Do masażu z chęcią bym wykorzystała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka różnych szczotek do twarzy, także elektrycznych (z obrotową główką) i muszę przyznać, że mycie takimi "analogowymi" jest przyjemne, aczkolwiek jeśli brak różnicy że szczotka czy bez- to po co przepłacać... Aktualnie używam wygranej w konkursie remingtona szczotki z wymiennymi końcówkami. W zestawie jest 1 szczoteczka z miękkiego włosia, 1 z nieco twardszego i jedna silikonowa - do masażu twarzy po nałożeniu kremu bądź olejku. I ta ostatnia to mój faworyt:) masaż zajmuje chwileczkę, a kosmetyk lepiej się wchłania i skóra jest ładnie napięta:) niestety jestem szczytem lenia i nie mogę się zebrać do napisania recenzji, a może by się komuś przydała...
    Aha, te zwykłe szczotki można kupić za parę złotych w Rossmanie - od takiej zaczynałam. I kompletnie ich nie polecam:( moja skończyła jako szczotka do czyszczenia butów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam nigdy szczotek do twarzy, na pewno jest to miły masaż, ale za taką cenę raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...