piątek, 4 września 2015

Najpopularniejsze na Instagramie - część 2

Minęły trzy miesiące od poprzedniego przeglądu Instagrama. Postanowiłam po raz kolejny zebrać tutaj na blogu najpopularniejsze zdjęcia z mojego Instagrama. Za kryterium popularności wzięłam liczbę serduszek. Wciąż uwielbiam Instagram, wciąż wrzucam nowe foty i zapraszam na przegląd tych, które uznaliście za najlepsze.
instagram.com/abakercja/


Beapelacyjnie pierwsze miejsce i 78 polubień. Przed treningiem w patriotycznej koszulce od Red is Bad.


62 polubienia. Zdjęcie przy okazji testowania biustonoszy sportowych Shock Absorber. Na zdjęciu model S4246. I moje jeszcze nie wyrzeźbione ramiona i plecy.


55 polubień. Fota z kopca Kraka. Wbiegłam tam o własnych siłach. W różowej koszulce.Duma i radość były ogromne.


51 polubień. Takie tam akrobacje nad Wisła.


50 polubień. Szpagat na Placu na Groblach, na jednym z treningów Biegam Bo Lubię.

44 polubienia. Pyszna sałatka z mieszanki sałat i wszystkiego, co akurat mi zostało.


42 polubienia. Takie tam w rodzinnym domu, do lustra i w sukience maturalnej młodszej siostry.


42 polubienia. Wiadukt na Powstańców Śląskich. Podczas jednego z biegowych powrotów z Parkrunu.

40 polubień. Pyszna owsianka bananowo-daktylowa.

39 polubień. Czytam książkę siedząc w oknie na parapecie.

Wciąż największym zainteresowaniem cieszą się zdjęcia związane z bieganiem. Tym razem zwykłe, ładne selfie przepadły gdzieś daleko. To dość budujące, że nie trzeba być ładnym, żeby zgarniać lajki. Wystarczy biegać i robić szpagaty ;) Zapraszam również na pierwszą część: Moje najpopularniejsze zdjęcia z Instagrama

6 komentarzy:

  1. Nie mam Insta.. Ale! Pamiętam jak pierwszy raz weszłam na Twojego bloga i bardzo mnie rozbawił opis "biegam szpagatami". Od razu pomyślałam, że jesteś bardzo fajną aktywną osobą z poczuciem humoru:) biegaj do końca świata i o jeden dzień dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie miłe to co napisałaś :) dziękuję <3

      Usuń
  2. Dużo to też zasługa odpowiednich tagów, by można było łatwo trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. o ile dobrze pamiętam Joyce Carol Oates - Zbłocona. tutaj krótka recenzja tej książki: http://abakercja.blogspot.com/2015/08/joyce-carol-oates-zblocona-brenda-novak-zaufaj-mi-penelope-lively-fotografia-taylor-stevens-niewinna.html

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...