wtorek, 15 września 2015

Mieszanka Kallos Banana i Kallos Multivitamin

Kallos Banana i Kallos Multivitamin w duecie? Brzmi pysznie, owocowo i orzeźwiająco. Postanowiłam wymieszać ze sobą dwa Kallosy: bananowego i multiwitaminowego. Efekt? Całkiem niezły. Same wrażenie podczas stosowania również. Banan dobrze się dogaduje z multiwitaminą. 


Bananowego Kallosa kupiłam w Hebe w Bonarce za niecałe 12 zł. Trochę multiwitaminowego Kallosa dostałam od Asi. Po (dość pobieżnej, bo inaczej nie umiem jeszcze ;)) analizie składu doszłam do wniosku, że te dwie maski są do siebie bardzo podobne. Obydwie zawierają olej (Banana oliwkowy, a Multivitamin z awokado), kompleks witamin oraz ekstrakty z owoców. Myślę, że dobrze będą ze sobą współgrały, uzupełniały się i mogą stworzyć całkiem niezłą odżywczą bombę owocową ;)

Mieszanka Kallos Banana i Kallos Multivitamin
Do małej miseczki dałam dwie łyżeczki Kallosa bananowego i dwie łyżeczki Kallosa multiwitaminowego. Wszystko dokładnie wymieszałam. Mieszanki wyszło aż za dużo na moje włosy. Zawsze podczas mieszania boje się, że nie starczy. I zawsze wychodzi za dużo. Nałożyłam odżywkę na umyte włosy i potrzymałam przez około pół godziny. Owocowa mieszanka kallosowa bardzo dobrze się rozprowadza na włosach i przepięknie pachnie. Po spłukaniu włosy były gładkie, śliskie i idealnie rozplątane. 

Włosy umyłam dwukrotnie rozcieńczonym płynem Facelle, a po spłukaniu kallosowej mieszanki nałożyłam na nie jeszcze żel z siemienia lnianego. Siemię lniane na włosy to mój hit. Niedrogi, przy odrobinie wprawy prosty i w stu procentach naturalny sposób na pięknie, odżywione i wygładzone włosy. 


Włosy po mieszance Kallos Banana i Kallos Multivitamin
Po wyschnięciu efekt był bardzo dobry. Włosy były wygładzone, sprawiały wrażenie dość grubych i ładnie błyszczały. A do tego ten obłędny zapach owoców, który czuć było jeszcze przez pewien czas. Wymieszanie Kallos Banana i Kallos Multivitamin to był świetny pomysł. Jeden z tych udanych eksperymentów.


Zobacz też:

14 komentarzy:

  1. Kallosy to cud, który robi cuda z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten cudowny zapach mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że poszedł Ci ten Kallos:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że Kallosów nigdy nie używałam ale włoski wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś kallosa keratin ale szału nie robił. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie właśnie keratin był super. chyba najlepszy. zależy od włosów.

      Usuń
  6. Tyle słysze o tych maskach, ich cena tez jest niska a jakoś na razie nie potrafię się przekonać do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad zakupem Multiwitaminy. W ogóle Kallosy odkryłam niedawno i najchętniej kupiłabym je wszystkie. ;P obs. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak planuję, tylko że nie naraz a po kolei :)

      Usuń
  8. Uwielbiam maski Kallos, ale jeszcze ich nie mieszałam :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...