niedziela, 20 września 2015

Domowy oczyszczający peeling kawowy do twarzy

Domowy peeling kawowy do twarzy świetnie oczyszcza i odświeża skórę. Idealnie nadaje się dla cery tłustej i mieszanej, a także normalnej. Właścicielki cery suchej lub wrażliwej powinny zachować ostrożność. Domowy oczyszczający peeling kawowy do twarzy jest bardzo prosty do zrobienia, a przy tym niezwykle skuteczny. Koszt jest niewielki, a kosmetyk całkowicie naturalny, bez żadnych konserwantów czy barwników. 

Źródło: pixabay.com

Przepis na domowy peeling kawowy do twarzy
Samodzielne przygotowanie peelingu do twarzy z kawy jest bardzo proste. Zajmuje dosłownie kilka kilka minut i nie wymaga żadnych specjalnych składników, których nie mielibyśmy w domu, poza olejkiem pichtowym. Można kupić w każdej aptece i w sklepach zielarskich. Olejek pichtowy stosuje się w walce z zaskórnikami, a także w walce z przeziębieniem (ale smakuje potwornie). 


Potrzebujemy:
  • łyżeczkę fusów z kawy
  • łyżeczkę dowolnego kremu do twarzy
  • 5 kropli olejku pichtowego
  • łyżeczkę dowolnego oleju lub oliwki
Wszystko mieszamy ze sobą w miseczce i nakładamy na twarz masując. 


Domowy oczyszczający peeling kawowy do twarzy - działanie
Fusy z kawy skutecznie mechanicznie oczyszczają cerę. Olejek pichtowy również ma działanie oczyszczające i bakteriobójcze. Możemy użyć dowolnego kremu. Jego główną funkcją jest stworzenie odpowiedniej konsystencji, żeby papka nie spływała nam z twarzy. Olejek najlepiej wybrać taki, który służy naszej skórze. Po zastosowaniu peelingu kawowego twarz jest gładka, przyjemnie odświeżona i natłuszczona. Pomimo tego warto jeszcze zastosować jakiś, chociażby lekki, krem. To natłuszczenie jest trochę takie złudne, przynajmniej u mnie.

9 komentarzy:

  1. Ooo, akurat miałam szukać jakiegoś fajnego przepisu na peeling. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tego peelingu do całego ciała i jestem zachwycona :) Na twarz działa trochę za mocno, ale ja mam wrażliwą skórę. Ogólnie rewelacyjny :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy przepis:) też bardzo lubię peeling kawowy do twarzy, ale mieszam przeważnie garść fusów ze spienionym mydłem (kiedyś z żelem do mycia, jak jeszcze nie robiłam mydeł).
    Zainteresował mnie natomiast olejek pichtowy-muszę się za nim rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę na taki peeling na całe ciało. Obiecuję go sobie od dawna i tak odkładam na później... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten peeling, ale używam ogólnie do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do ciała używamy takiego ale do twarzy raczej używamy czegoś delikatniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i prosty sposób na peeling :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na twarz stosuję raczej maturalne ale już gotowe peelingi, ale chętnie robię sobie peeling kawowy z dodatkiem kakao do ciała. Aha i dodaje kawę mieloną a nie fusy z kawy dla kofeiny i jej działania antycelulitowego

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...