wtorek, 29 września 2015

Przed Biegiem Trzech Kopców

W najbliższą niedzielę, 4 października, odbędzie się dziewiąty już Bieg Trzech Kopców (mój drugi). Około 13 km po górkach. Będą podbiegi (ale też zbiegi). Start mam niedaleko domu, bo pod moim ulubionym kopcem treningowym, Kopcem Krakusa (Wzgórze Lasoty 271 m n.p.m.) o godzinie 10:30. Meta pod Kopcem Piłsudskiego w Lasku Wolskim (Wzgórze Sowiniec 358 m n.p.m.). Piękna i ciekawa trasa. Bieg Trzech Kopców to bieg górski w środku miasta. 




Ten start jest dla mnie wielką niewiadomą. Są nadzieje i są obawy. Nie tylko sportowe, ale na sportowych chciałabym się skupić. Nie biegam ostatnio za bardzo. Trochę lenistwo, trochę jesienne chorowanie, a trochę inne sprawy. Do tego pojawiły się u mnie nocne skurcze łydek. Z jednej strony jesień to najlepszy czas na życiówki, ale z drugiej praw natury oszukać się nie da i bez pracy nie ma efektów. Ostatnio mam taki trochę nieciekawy okres w życiu. Nic strasznego. Po prostu nie robię nic ciekawego ;) Borykam się też ze spadkiem motywacji i entuzjazmu. Ze swoją kondycją stoję w miejscu. Poprzednie zawody - Bieg Tesco - to było 10 km w 55 min 31 s. Jak na mnie to dobry czas. Dobry, ale cały czas ten sam od roku. 

Kliknij, aby powiększyć

Bieg Trzech Kopców to będzie taka chwila prawdy. Ja robię tyle, ile mogę. Nie więcej. A co z tego wyjdzie, to się okaże. Mam swoje przypuszczenia, mam swoje obawy. Mam nawet plan awaryjny ;) Jak zawsze. I mam też taką wielką prośbę do losu: żeby było dobrze. Żeby moje życzenie się spełniło. 

Zeszłoroczny 8. Bieg Trzech Kopców wspominam bardzo dobrze. Co prawda czas 1:17:58 nie zachwyca, ale też bez przesady, nie przeraża. A nie to jest najważniejsze. Najważniejsze jest, że jestem zdrowa i mogę pobiec. Ważna jest również świetna zabawa, towarzystwo, piękne widoki, dobry trening, czekolada na punkcie odżywczym i medal. Mam nadzieję, że w tym roku będzie równie ładny. Zeszłoroczny zachwyca.

8. Bieg Trzech Kopców 2014 medal

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, mam nadzieję że mi w przyszłym roku uda mi się zapisać, lista startowa zapełniła się bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      jesteś już kolejną osobą, dla której nie starczyło miejsc. to chyba jeden z popularniejszych biegów.

      Usuń
  2. zawsze sobie możesz na pocieszenie pomyślec że sa osoby, które może nie uczestniczą w biegach zorganizowanych, ale jakby uczestniczyły, to by ci zazdrościły, że pobiec możesz :P bo ja teraz nawet na spacer 13 km nie pójde -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :) myślę, że bardzo dużo jest w naszej głowie, jak chcesz pobiec dobrze, to tak pobiegniesz :) a trasa i bieg zapowiada się bardzo ciekawie, u mnie w Wawie będzie mega tłum bo BW startuje w tym samym dniu co Twój bieg :) powodzenia raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się dziiiwnie wydaje, że już to pisałam, ale skoro nie napisałam tego tutaj, to się nie liczy :D
    Będę trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma być śliczna pogoda. Ja w tym roku odpuszczam kopcowanie. Tak jakoś wyszło. A Tobie życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...