wtorek, 28 lipca 2015

Red is Bad: testuję piękną koszulkę z orzełkiem

Od niedawna mam okazję biegać w pięknej koszulce termoaktywnej z orzełkiem. Pewnie jesteście ciekawi, gdzie można dostać taką oryginalną odzież do treningów. Otóż koszulka jest dziełem polskiej marki Red is Bad.  
RED IS BAD to marka dla wszystkich, którzy nie boją się iść pod prąd.
Dla ceniących wolność i nie chcących wyrzec się tradycji. 
To najwyższa jakość wykonania i uniwersalny przekaz prosto z Polski.

Źródło: facebook.com/parkrunkrakow

Każdy ma swój gust, ale przyznać trzeba że projekty np. koszulek sportowych są bardzo dopracowane. Nie jest to jak w większości przypadków jednolite tło i jakiś wzór. Koszulki Red is Bad są całe we wzorze. Wyróżniają się. Oryginalność to mocna strona produktów tej marki. W poradniku jak dobrze wychodzić na zdjęciach z biegów pisałam, żeby się jakoś wyróżnić. I te koszulki są w tym celu idealne. Marka Red is Bad tworzy ubrania z pasją i przesłaniem. Czasami nieco kontrowersyjne. Coś dla wszystkich, którzy lubią manifestować poglądy również za pomocą ubioru. Ubrania dla patriotów. Materiały, z których powstają ubrania Red is Bad produkowane są w Polsce. W sklepie Red is Bad można kupić odzież damską, męską i dziecięcą  a także rozmaite akcesoria jak kubki czy osłony na telefon.

Ja zdecydowałam się na sportową koszulkę termoaktywną z krótkim rękawem. Wybrałam raczej spokojny i stonowany wzór: pięknego Polskiego Orła na szarym tle. Jeżeli kiedyś uda mi się wziąć udział w jakimś zagranicznym biegu, to myślę, że właśnie w tej koszulce z polskim orzełkiem na piersi i napisem Polska na plecach.



Red is Bad - przesyłka
Swoją koszulkę otrzymałam dość szybko. Zdecydowałam się na nią w czwartek, a we wtorek już była u mnie w Krakowie. Zapakowana w ładne czarne pudełko z biało-czerwonym motywem. Pudełko było w kartonie, a karton jeszcze w folii, więc chyba to dostateczne zabezpieczenie dla przesyłki. W każdym razie doszła cała i zdrowa :)





Koszulka sportowa Red is Bad - pierwsze wrażenie
W rzeczywistości prezentuje się lepiej, niż na zdjęciu. Jest jakaś taka bardziej naturalna. Bardzo miła w dotyku i gładka. Już nie mogę się doczekać pierwszego treningu. Oglądając zdjęcia koszulek w sklepie internetowym niektóre moje znajome stwierdziły, że koszulki są... męskie. Na żywo wyglądają nieco inaczej i znacznie lepiej.

Źródło: redisbad.pl/kategoria/ona/koszulki-sportowe


Moim zdaniem jak najbardziej nadają się dla kobiet. Sporym plusem jest brak metek, które lubią irytować, drapać i podrażniać ciało. Informacja o marce oraz o sposobie prania koszulki znajduje się na takiej wprasowance po wewnętrznej stronie. Świetne rozwiązanie. Wygodnie i podejrzewam, że te informacje nie ulegną unicestwieniu tak szybko jak te z tradycyjnych metek, które dość szybko mi blakły i później już nie wiadomo jak można prać, a jak absolutnie nie.





Koszulka sportowa Red is Bad - rozmiarówka i krój
Zdecydowała się na rozmiar XS. Wybierając ubrania przez Internet a nie w sklepie stacjonarnym zawsze jest ryzyko, że jednak nie będzie pasować. Różne są rozmiarówki. Wg. tabeli rozmiarów Red is Bad koszulka xs ma 41/39 cm szerokości i 63cm długości. Zmierzyłam jedną ze swoich koszulek i wynik był podobny, więc doszłam do wniosku, że xs powinno pasować. Oczywiście wiadomo, że wolałabym po prostu przymierzyć w sklepie. Mieszkańcy Warszawy mają taką możliwość. Sklep stacjonarny Red is Bad znajduje się na ulicy Jagiellońskiej 69 w Warszawie.

Koszulka jest nieco innego kroju, niż wszystkie jakie miałam do tej pory. Przede wszystkim jest znacznie dłuższa. Akurat dla mnie to jest ogromny plus, bo zawsze mi się te koszulki podwijają jak biegam. A jak mam na biodrach saszetkę to już w ogóle jest masakra. Co chwilę muszę opuszczać koszulkę. W przypadku koszulki Red is Bad tego problemu nie ma. Poza tym jest ona dość obcisła na brzuchu i szeroka w ramionach. To chyba taka sugestia, żeby nieco przypakować ;)


Koszulka sportowa Red is Bad - pierwszy trening
Koszulka jest bardzo ładna. Biegłam i co chwilę sobie patrzyłam na tego orzełka. Czy nie odfrunął ;) Materiał jest lekki i delikatny. Nie obciera. Nie jest gorąco. Chociaż wiadomo, że oczywiście jak człowiek biega to się poci i na to żadna koszulka nie pomoże. Tak jak się spodziewałam podwijanie się koszulki jest znacznie zminimalizowane. Koszulka od Red is Bad zwracała uwagę, a komentarze były pozytywne ("Ania, jaką ty masz ładną koszulkę z orzełkiem").


Koszulka sportowa Red is Bad - podsumowanie
Koszulka sportowa Red is Bad jest koszulką techniczną. To znaczy, że dzięki zastosowaniu specjalnych technologii nadaje się do uprawiania sportu lepiej, niż zwykłe koszulki bawełniane. Jest o wiele lżejsza. Zajmuje też mniej miejsca w szafie ;) Szybciej schnie. Posiada elementy odblaskowe, więc zwiększa nasze bezpieczeństwo kiedy biegamy w ciemnościach lub w pochmurne dni. Zastosowano w niej jony srebra, co ma uczynić ją antybakteryjną. osobiście kompletnie się na tym nie znam i nawet sobie tego srebra w koszulce nie potrafię wyobrazić, ale to dość często spotykany zabieg wśród producentów odzieży lepszej jakości. Ogromną zaletą mojej koszulki Red is Bad jest to, że się nie pomięła. Niektóre koszulki techniczne są takie umięte, że aż wstyd biegać. A prasować się nie powinno. No i jak żyć? A z wad to no cóż. Po pierwszym praniu odblaskowy pasek z tyłu zaczął się odklejać. A prałam ręcznie i w specjalnym płynie do prania sportowości, więc to na pewno nie ja coś zrobiłam źle.

Koszulka Red is Bad -  moje top 3
Prezentowana koszulka ma wiele zalet. Pisałam o nich wyżej, ta ściana tekstu. Są jednak trzy rzeczy wyjątkowo ważne dla mnie. takie moje top 3 dla tej koszulki.
  • Oryginalny i dopracowany wzór. Koszulka wyróżnia się, a przy tym jest piękna.
  • Nie mnie się.
  • Nie podwija się do góry.
A Wy co sądzicie o mojej pięknej koszulce? Podobają Wam się takie ubrania? Mieliście okazję biegać w produktach marki Red is Bad?

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na koszulkę biegową. Niesztampowy. Mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka świetna a ja chodzę na spacery w poszukiwaniu nowych inspiracji do malarstwa i wierszy. Świetnie, że biegasz zazdroszczę Ci troszeczkę, sama nie mogę zdrowie nie pozwala ;( no i dziękuje za odwiedziny zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...