sobota, 6 czerwca 2015

Sprawdzian na 100 metrów - Biegam Bo Lubię

Dzisiaj na zajęciach Biegam Bo Lubię odbył się sprawdzian na 100 metrów. Wiecie, ze mnie żaden maratończyk, ale ze sprinterem tym bardziej nie mam nic wspólnego. Nie lubię biegać szybko, bo się za bardzo męczę i nie zawsze dobrze czuję. Krótkie biegi są bardzo angażujące nie tylko dla ciała. Podczas takiego sprintu nie mogę sobie niczego przemyśleć, pomedytować bo muszę być maksymalnie skupiona na biegu. No i zanim zbiorę myśli to już będzie po ;) Sprintów również trochę się boję ze względu na spore ryzyko kontuzji. A i zawsze się boję, że nie usłyszę komendy. A jak już usłyszę to zanim ruszę też sporo czasu mija. Biegowy refleks nie jest moją mocną stronę. No ale nie zawsze robimy to, co lubimy i w czym jesteśmy mistrzami, więc oczywiście z radością popędziłam na poranne zajęcia Biegam Bo Lubię na test na stówkę.



Przed biegiem na 100 metrów rozgrzewaliśmy się dobre 45 minut, żeby później pobiec sobie przez kilkanaście sekund ;) Ale za to w jakim tempie. Praktycznie latałam. 

Źródło
Mój wynik na 100 metrów jak się można domyślić nie był zbyt imponujący. Przy pierwszej próbie uzyskałam czas 17:95, a przy drugiej nieco lepiej, bo 17:42. Niestety nie pamiętam swojego zeszłorocznego wyniku. Nie pamiętam również gdzie podziałam dyplom, bo w teczce-biegaczce go nie ma. Może u rodziców w domu. Bo jak nie, to nie wiem już. 


Za sprintami i krótkimi dystansami nie przepadam, ale i tak uważam że warto czasami je biegać. Tak dla odmiany, dla urozmaicenia i żeby sprawdzić swoją szybkość na 100 metrach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...