poniedziałek, 1 czerwca 2015

Moje najpopularniejsze zdjęcia z Instagrama

Instagram założyłam kilka miesięcy temu. W połowie września 2014. I nadal nie jestem pewna, czy odmienia się Instagrama czy Instagramu. Zaryzykowałam i napisałam Instagrama, chociaż zastanawiałam się też nad użyciem bezpiecznej formy "serwisu Instagram" :)



Mam Instagram od prawie 8 miesięcy i jeszcze mi się nie znudziło. Wręcz przeciwnie. Nadal uważam, że Instagram to świetna zabawa (Zobacz też: Jak Instagram zmienił moje życie). Dzisiaj  z okazji moich urodzin postanowiłam stworzyć zestawienie najpopularniejszych zdjęć na moim Instagramie. Za kryterium przyjęłam ilość serduszek. Nie jestem zbyt popularnym instagramowiczem, dlatego za granicę dużej ilości lajków uznałam liczbę 40 serduszek. Oto przed wami 4 najpopularniejsze zdjęcia z mojego Instagrama.

50 lajków
47 lajków
44 lajki

43 lajki
Jak widać bieganie rządzi! Pierwsze miejsce z oszałamiającą liczbą 50 polubień zajęło zdjęcie z medalem z Biegu Nocnego 2015. Na drugim miejscu z 47 lajkami medal z Cracovia Maraton 2015. Mój pierwszy maraton. Wyjątkowy bieg i wyjątkowy medal. Trzecie miejsce również należy do tegorocznego Cracovia Maraton. Selfie z medalem zyskało 44 serduszka. A na czwartym miejscu niewyraźna, chuda i zmarznięta ja z Półmaratonu Marzanny 2015 i 43 lajki.

Na Instagram wrzucam zdjęcia wszystkiego co dla mnie ważne lub ładne. To taki wirtualny album ze zdjęciami. Trochę narcystyczna zabawa, a trochę pamiątka. Bo kto wie, co mi się przytrafi w bliższej lub dalszej przyszłości. Nikt nie wie, a dobre momenty dobrze jest utrwalać w każdy możliwy sposób.

Miejsca na pudle już nie ma, ale na wyróżnienie zasługuje jeszcze kilka(naście) zdjęć, które również zdobyły dość dużą liczbę polubień. Oto 11 wyróżnionych:


  1. Koszulki i numery na Bieg Nocny i Maraton, ucięte w połowie ale 39 lajków jest
  2. Selfie, które w ogóle mi się nie podoba, bo mam taką kanciastą i końską twarz, nie wiem skąd 39 polubień
  3. Selfie trochę stylizowane na dawne, bo stara bluzka z lumpeksu ;) - 37 polubień
  4. Selfie po powiększeniu ust (żart), podobno lesbijskie (cokolwiek by to miało znaczyć) - 37 polubień
  5. Piękna owsianka z wiórkami kokosowymi i rodzynkami - 36 osób lubi
  6. Selfie z uroczym uśmiechem i wyglądem, 15-latki - 35 polubień
  7. Tuż przed Cracovia Maraton, czyli słodycze i niezbędny ekwipunek - 35 polubień
  8. Półmaraton Królewski tuż przed startem, czyli piękne rzęsy i gęsia skórka - 34 polubienia
  9. Zdjęcie w lustrze przed treningiem i bez głowy - 33 polubienia
  10. Miseczka jogurtu z bakaliami i pomalowane paznokcie - 32 polubienia
  11. Czarnobiałe selfie z uśmiechem - 31 polubień


Królują selfie, zdjęcia biegowe i zdjęcia jedzenia. No kto by się spodziewał? ;) A co u Was króluje na Instagramie?





7 komentarzy:

  1. Ja nie mam insta... Może kiedyś założę...
    Jeszcze raz najlepsze życzenia! STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, ze wystarczylo wpisac w google "odmiana instagram"? ;) http://www.jezykowedylematy.pl/2014/05/z-instagrama-czy-z-instagramu-na-instagram-czy-na-instagrama/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam to ale nie do końca mam zaufanie do wszystkiego, co piszą w necie, bo teraz to przecież każdy może sobie pisać o wszystkim, nawet jak nie do końca się zna (patrz ja ;))

      Usuń
    2. To odmieniaj jak pentagram, choc akurat ta strona jest ok, nie ufalabym takich zapytaj.pl czy zwyklego forum (jak np w kwestiach diety sfd)

      Usuń
    3. odmienić pentagram też nie tak łatwo ;p

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...