piątek, 5 czerwca 2015

Mało kilometrów, ale dużo wrażeń, czyli biegowe podsumowanie maja

Maj 2015 na pierwszy rzut oka na statystyki w endomondo nie przedstawia się zbyt aktywnie. Przebiegłam 86 km, co jest nieco za mało nawet jak na moje niskie aspiracje i czysto hobbystyczne podejście bez spiny. Ale jak się przyjrzałam dokładniej, to wyszło na to, że maj 2015 był miesiącem pełnym biegowych wrażeń. Ale zacznę od suchej statystyki.

Źródło
Spalone zaledwie 4 tys. kalorii a sport zajął mi jedynie 9 i pół godziny. Przez cały miesiąc! No dobra, ze dwa, trzy razy wyszłam biegać bez endomondo, ale nie były to na tyle długie treningi, żeby mogły podratować sytuację. 



Kalendarz biegowy też prezentuje się marnie. Łyso strasznie. Przy historii jest może odrobinę ciekawiej już, bo widać jakie konkretne biegi. A trochę tych biegów w maju zaliczyłam.


Kliknij, aby powiększyć

Kliknij, aby powiększyć

Moje starty w maju 2015:
Całkiem sporo. Właściwie większość treningów to właśnie starty. Na pewno łatwiej się jest zmotywować i pójść na bieg, niż samemu potruchtać. Szczególnie, jeżeli się za ten bieg zapłaciło ;) U mnie różnie bywa. Czasami wolę pobiegać sobie sama we własnym zakresie, a czasami wolę żeby mi ktoś zorganizował. I w maju ta druga opcja zdecydowanie przeważała, chociaż dwa razy na początku miesiąca wyszłam na dłuższy trening. 

Bardzo ważne jest dla mnie również, że moje majowe bieganie dostarczyło mi wiele radości. Właściwie chyba ani jeden trening nie był ani odrobinę z przymusu. Za każdym razem szłam z wielkimi chęciami i z radością. A to się dla mnie bardzo liczy. Przyjemność z biegania i dbanie o swoje dobre samopoczucie.

Jako bonus wrzucam jeszcze link do fajsbukowej galerii Biegowy maj 2015. Znajdziecie tam kilka niepublikowanych  jeszcze nigdzie zdjęć. 

2 komentarze:

  1. Wow, sporo startów! Tak się trochę zastanawiam, jakie byś miała wyniki, gdybyś zaczęła regularnie trenować : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie lepsze ;) ale czy bardzo czy tylko trochę to nie mam pojęcia.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...