niedziela, 31 maja 2015

Parkrun Kraków #103 - Parkrunowy Dzień Dziecka

W sobotę ma do wyboru dwie opcje. Albo Parkrun albo BBL. No jest jeszcze trzecia: zostać przy kompie, ale ta trzecia opcja jest jakby gorsza ;) Tydzień temu byłam na zajęciach Biegam Bo Lubię, więc dzisiaj zdecydowałam się na Parkrun. Żeby było sprawiedliwie.



Pogoda zapowiadała się bardzo dobrze. Słonecznie, ale nie za ciepło. Tylko jak wyszłam z autobusu los postanowił sobie ze mnie zakpić i przez chwilę zaczęło lekko mżyć. Może nie znam się na żartach, ale to w ogóle nie było zabawne. Na szczęście nim doszłam na miejsce startu przestało kapać z nieba. Błonia prezentowały się bez zarzutów. 


Dzisiaj biegło mi się tak sobie, bo w połowie biegu zaczął mnie boleć brzuch. Na wykresie poniżej wyraźnie widać, jak bardzo zwolniłam na 4 kilometrze. Ale tragedii nie było, bo przebiegłam bez zatrzymywania się. I tym razem już nie rozwiązał mi się but. 
Źródło: facebook.com/parkrunkrakow fot. Richie
Przebiegłam parkrunowe 5 km w czasie 26:16 i byłam 86 na 122 startujących. Byłam też 15 kobietą na 30 startujących, czyli dokładnie w połowie.

Źródło: facebook.com/parkrunkrakow fot. Richie
Dane Endomondo jak zwykle nie są tak całkiem dokładne. M.in. dlatego, że włączyłam je na chwilę przed startem. Bałam się, że później nie zdążę albo że mnie ludzie z tym telefonem stratują. No po co ryzykować. Z reguły włączam trochę wcześniej, niż powinnam. 


Kliknij, aby powiększyć
Biegłam ze średnim tempem 5:47 min/km. najszybszy był 2. kilometr (5:15 min/km). Pierwszym najwolniejszym bym się nie sugerowała, bo jak już wspominałam włączyłam endomondo i jeszcze przez chwilę stałam czekając na start. 3. kilometr przebyłam nieznacznie tylko wolniej (5:17 min/km), natomiast 4. km to już 6:03 min/km. Ale i tak jestem zadowolona (jak zwykle), że się zmotywowałam i że przebiegłam:)

2 komentarze:

  1. Jak biegałam z telefonem to było u mnie to samo.. Bałam się, że nie zdąże włączyć endo, albo że akurat gps zgubi zasięg. Często właśnie przed ważnym startem włączałam play na mniej więcej minutę przed :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że dobiegłaś :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...