sobota, 2 maja 2015

Dalszy ciąg współpracy z Biegam Bo Lubię

Na początku roku wspominałam o mojej współpracy z Biegam Bo Lubię. Spokojnie, nie jest to współpraca w tym najpopularniejszym blogowym znaczeniu, że ja coś reklamuję ;) Nic nie reklamuję tylko piszę dla nich teksty. Serdecznie zapraszam do przeczytania i jeszcze bardziej serdecznie zapraszam na zajęcia biegowe BBL, które odbywają się w całej Polsce. 



1. Zachowaj twarz, czyli pielęgnacja cery biegaczki - biegowo-urodowy tekst o pielęgnacji twarzy kobiety biegającej. Oczywiście nie różni się ona jakoś specjalnie od pielęgnacji twarzy każdej innej kobiety. Wiadomo są ogólne zasady: oczyszczamy, nawilżamy, nie znęcamy się. Ale są różne typy cery i różne potrzeby. No i biegaczki mają swoje potrzeby, zagrożenia i bolączki związane z twarzą. 

2. Bieganie pod okiem trenera - czy trener jest Ci potrzebny? - zastanawiam się, czy można biegać wyłącznie na własną rękę i czy taki amator wiele na tym straci. Ponadto radzę jak skorzystać z doświadczenia zawodowców zupełnie za darmo, bez zobowiązań i podpisywania zgody na przetwarzanie danych ;)

3. Makijaż do biegania - jak się malować i czy w ogóle można? - kolejny biegowo-urodowy tekst dla kobiet. Tytułem na stronie BBL się nie sugerujcie, to nie ja go wymyśliłam. Rozważam w tym tekście problem makijażu w kontekście biegania. Czy można sobie takim upiększaniem zaszkodzić i jak najlepiej malować się do biegania, żeby obyło się bez strat. 


Wcześniejsze teksty, które napisałam dla Biegam Bo Lubię zebrałam i krótko omówiłam w notce Współpraca z Biegam Bo Lubię. Również serdecznie zapraszam do czytania i ewentualnego hejtowania (tych tekstów już żaden hejt nie ruszy ;))

3 komentarze:

  1. całkiem fajne te artykuły :) nie słyszałam wcześniej o BBL, może dlatego, że nie jestem wielką fanką biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja żałuję, że treningi BBL są zaraz po parkrun ;(

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...