poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Taka piękna wiosna [fotorelacja]

Wiosnę lubię, bo nie jest jeszcze bardzo gorąco. Jednocześnie na tyle ciepło, że nie trzeba pięciu warstw ubrań. Lubię wiosnę, bo nagle zaczyna się robić pięknie i kolorowo. I wreszcie jest dzień, światło, słońce, a nie że wychodzę do pracy - noc, wracam - też noc. Wiosna sprzyja spacerom i wycieczkom. Wiosną świat jest piękny.




Szczególnie lubię wiosenne poranki. Pachnie wówczas taką świeżością. I śpiew ptaków. Ale trzeba się wsłuchać. Jak się nie wsłucham, nie słyszę. Też tak masz? Śpiew ptaków kojarzy mi się z pierwszymi klasami szkoły podstawowej. Może dlatego, że wtedy właśnie się o śpiewających ptakach uczyłam na przyrodzie. Wiosenne poranki są piękne.




Wiosna to świetny czas na bieganie. Nie jest jeszcze bardzo gorąco, ale już na tyle ciepło że spokojnie można truchtać w jednej warstwie odzieży. Dla mnie jednak wiosenne bieganie jest super nie ze względu na temperaturę, a ze względu na te piękne widoki. Cudownie jest biegać w tak pięknych okolicznościach przyrody. I wcale nie trzeba zapuszczać się jakoś daleko. Mieszkam w Krakowie, konkretniej Wola Duchacka i nawet bieganie wzdłuż ulicy Nowosądeckiej dobrze wpływa na moje zmysły estetyczne. Chociaż najpiękniej jest w rezerwacie przyrody nieożywionej Bonarka. Większość zdjęć jest właśnie stamtąd. Bardzo polecam to miejsce do biegania. 







Po białej (lub szarej, jak bez śniegu) zimie pojawiają się kolorowe kwiatki. Latem nie zrobiły aż takiego wrażenia, ale wiosną zachwycają. Tak bardzo, że nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem zdjęcia. A to przecież tylko zwykłe kwiatki osiedlowe, a nie cuda z ogrodu botanicznego. A i tak są przepiękne.




Niebo jest takie błękitne i rozświetlone słońcem. Aż chce się w nie patrzyć. Chce się pod nim leżeć. Świat wiosną jest taki piękny.




Wiosna ma w sobie jakiś taki optymizm, radość i motywację. Wiosna to czas na zmiany! Mam wrażenie, że to wiosną a nie na nowy rok ludzie robią najwięcej postanowień. I wydaje mi się również, że te wiosenne w większej ilości udaje się zrealizować. Oczywiście każdy czas na postanowienia jest dobry. A najlepszy teraz. Dzisiaj. Od razu. Wiosna kojarzy mi się z okresem przełomowym. Nie tyle w przyrodzie, co w życiu. Właśnie na wiosnę poznałam swojego chłopaka i od tego czasu moje życie powoli zaczęło zmierzać w lepszą stronę. Z tym czasem związana jest piosenka Solar/Białas - "Olejmy jutro". Koniecznie obejrzyjcie również teledysk. Jest świetny, chociaż pożyczony. W oryginale to teledysk do Cinnamon Chasers - Luv Deluxe (Music Video).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...