sobota, 21 marca 2015

Plany biegowe - najbliższe starty

Półmaraton Marzanny, Bieg Pamięci, Bieg Nocny, Bieg o Puchar Radia RMF FM, Cracovia Maraton i Bieg Skawiński czyli moja lista najbliższych startów. Nie posiadam kalendarza biegów, więc postanowiłam napisać na blogu. Żeby nie zapomnieć przypadkiem ;) Ja w ogóle nie jestem dobra w planowaniu, ale czasami trochę trzeba. I mam też cichą nadzieję, że ktoś jeszcze dołączy ze mną do zawodów (po to te linki do zapisów). 

1. Półmaraton Marzanny



Już jutro XII Krakowski Półmaraton Marzanny. Mój trzeci półmaraton w biegowej karierze. Nie nastawiam się na życiówki, bo po zimie, po kontuzji i trochę się leniłam. Traktuję udział w tym biegu jako taki sprawdzian swojej formy. Zobaczę, w jakim miejscu jestem i nad czym najbardziej muszę popracować. Na co zwrócić uwagę. Już się nie mogę doczekać, aż otrzymam medal, który jest uroczy i oryginalny. 



2. Bieg Pamięci

Mój pierwszy bieg. To od udziału  drugiej edycji Biegu Pamięci 12 kwietnia 2014 rozpoczęła się moja biegowa kariera. Pamiętam, że pokonanie tych 5 km sprawiło mi ogromną radość i o wiele mniej trudu, niż przypuszczałam. Już 11 kwietnia 2015 roku wezmę udział w trzeciej edycji Biegu Pamięci w Krakowie. Mam nadzieję, że w tym roku będę na tyle szybka, że nie zjedzą mi wszystkich ciasteczek ;) 
Link do zapisów na Bieg Pamięci, Kraków 11 kwietnia 2015: 


3. Bieg Nocny
17 kwietnia 2015 roku po raz drugi już wezmę udział w Biegu Nocnym. Zapisałam się głównie dlatego, że z okazji brania udziału w poprzedniej edycji (Bieg Nocny 2014 - relacja) miałam bardzo dużą zniżkę (chyba 40%). I płacąc w najwcześniejszym terminie wyszło niecałe 20 zł. Grzechem byłoby się nie zapisać ;) Trochę mam obawy, czy 10 km półtora dnia przed maratonem to na pewno dobry pomysł. Chyba będę musiała biec bardzo powoli w formie przedmaratońskiej rozgrzewki.
Link do zapisów na Bieg Nocny, Kraków 17 maja 2015:

4. Bieg o Puchar Radia RMF FM
Bieg organizowany przez Radio RMF przy okazji Krakowskich Spotakń Biegowych. Pomiędzy Biegiem Nocnym, a Cracovia Maraton. Bieg bardziej dla zabawy niż wyników. Całkowicie bez opłat. Wystarczy się zapisać. Dla uczestników jakieś upominki. W zeszłym roku też biegłam (Bieg o Puchar Radia RMF FM czyli bieg błotny w deszczu) i miło wspominam. 
Link do zapisów na Bieg o Puchar Radia RMF FM , Kraków 18 kwietnia 2015:


5. Cracovia Maraton

Mój pierwszy maraton. Trochę się denerwuję, chociaż również traktuje ten start jak sprawdzian swojej formy, a nie wyzwanie do osiągnięcia konkretnego czasu. Moim sukcesem będzie przebiec. Nawet jeżeli czasami będę iść i tak pęknę z  dumy. Pierwszy maraton - będzie co wspominać. Obym tylko zmieściła się w limicie 6 godzin ;)
Link do zapisów na Cracovia Maraton, Kraków 19 kwietnia 2015:

6. Bieg Skawiński

9 maja 2015 jadę do Skawiny na XIII Międzynarodowy Bieg Skawiński. Już drugi raz biorę udział w Biegu Skawińskim. Zeszłoroczny wspominam bardzo miło. Była piękna pogoda, osiągnęłam całkiem fajny czas, koszulka pierwsza klasa, w pakiecie startowym też bogato. W dodatku cała organizacja była bardzo dobra. Więcej szczegółów: XII Międzynarodowy Bieg Skawiński. W tym roku, mam nadzieję, będzie jeszcze lepiej. 
Link do zapisów na bieg Skawiński, 9 maja 2015:


W sumie 6 biegów w ciągu niecałych dwóch miesięcy to jak dla mnie spora intensywność, więc pewnie nic się już pomiędzy nie wciśnie. Chociaż kto wie. Kwiecień w każdym razie zaplanowany na biegowo. 

6 komentarzy:

  1. Nie jestem biegaczem i myślę że raczej nie będę. Choć jak to mówią, nigdy nie mów nigdy. Na tę chwilę jednak wiem, że to zupełnie nie moja broszka ;)
    Jednak muszę przyznać że ogromnie podziwiam "biegających", fajnie jest patrzeć jak zaczynają od truchtania wokoło bloku, a kończą w maratonach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też podziwiałam, zazdrościłam, aż w końcu postanowiłam dołączyć do tego grona.

      Usuń
  2. Oj, szykuje się niezłe kombo! Kolekcja medali zdecydowanie się powiększy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia przede wszystkim na maratonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi przypada jedynie rola kibica na krakowskim maratonie.. noo ale od czegoś się zaczyna :D a Tobie życzę powodzenia, trzymam mocno kciuki :*
    aaa w 2, 3 i 4 biegu też będeee! :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...