niedziela, 8 marca 2015

Olejowanie i Kallos Keratin po miesiącu

Dawno nie robiłam "Niedzieli dla włosów". Tzn. robiłam, ale nie pisałam. Dzisiaj muszę się pochwalić na blogu, bo jak zobaczyłam zdjęcie włosów, to nie mogłam uwierzyć, że to moje. Wyglądają pięknie!

Poprzednią "Niedzielę dla włosów" robiłam na blogu trzy tygodnie temu - Parafinowe olejowanie i kremowanie. Przez ten czas używałam głównie maski Kallos Keratin, którą testuję. Nie wiem, czy to zasługa odzywki, czy regularnego olejowania, ale widać wyraźny progres. Poniżej zdjęcie moich włosów z dzisiejszego spaceru.



Włosy są gładkie, błyszczące. Wyglądają na zdrowe i gęste. Jestem z nich bardzo dumna.

Jak zwykle w weekendy na noc nałożyłam na włosy olej. Była to mieszanka olejku rycynowego, oliwki Babydream i kokosowego olejku do opalania Dax Cosmetics. Proporcje na oko. Zazwyczaj wszystko robię na oko, czy to mieszaniny kosmetyczne czy kulinarne ;) Swoją drogą zastanawiam się, czy filtry z olejku do opalania są w stanie w jakimś stanie przetrwać zmywanie oleju. Jeżeli tak, to byłoby fajnie. Ale pewnie nie. 

Rano na naolejowane włosy nałożyłam jeszcze na kilka minut maskę Kallos Keratin, żeby łatwiej było mi domyć olej. Umyłam włosy dwa razy metodą kubeczkową płynem Facelle. Na umyte włosy nałożyłam jeszcze raz maskę Kallos Keratin pod czepek na kilkanaście minut. Rozczesałam je szczotką Tangle Teezer i nałożyłam jeszcze odżywkę bez spłukiwania Ziaja Intensywne Wygładzanie. Pozwoliłam włosom trochę podeschnąć, a później podsuszyłam suszarką, bo trochę mi się spieszyło. Efekt moim zdaniem jest super. 


Zapraszam również do innych wpisów, w których testowałam maskę Kallos Keratin w ramach akcji Testujemy Kallosy:

14 komentarzy:

  1. Świetny efekt, ale jak się dowiedziałam jak go uzyskałaś to chyba bym nie dała rady :p ale to chyba wymówka, muszę spoóbować

    Pozdrawiam
    cooolhunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu byś nie dała rady? wbrew pozorom to całe olejowanie nie jest aż tak męczące i czasochłonne. szczególnie, że wystarczy raz w tygodniu, niekoniecznie przed każdym myciem.

      Usuń
  2. Śliczny efekt uzyskałać, włosy wyglądają jak z reklamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) powiem nieskromnie: też mi się bardzo moje włosy podobają

      Usuń
  3. Jest zdjęcie:) i piękny efekt:) ja też wszystko zazwyczaj mieszam "na oko"- i chyba niestety nie umiem inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      czemu niestety? jak działa to po co dodatkowo sobie utrudniać jakimś odmierzaniem ;)

      Usuń
  4. Moje wlosy po codziennym stosowaniu keratynowego kallosa skonczylyby przeproteinowane, ale jak widac Twoim wlosom proteiny sluza. Do tego wysuszajacy olej rycynowy na dlugosc :D jak widac, kazde wlosy lubia co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że każdemu służy co innego, ale muszę zaznaczyć kilka rzeczy:
      - olejek rycynowy był tylko jednym ze składników mieszanki olejowej, to nie tak że nakładam na włosy czysty olej rycynowy
      - olejuję włosy nie częściej niż raz w tygodniu, więc przy takiej częstostliwości ryzyko przesuszenia nie jest aż tak duże
      - używałam głównie maski Kallos Keratin, ale nie tylko. zdarzyło mi się przez ten miesiąc użyć również jakiejś innej odżywki
      - nie myję włosów codziennie tylko zazwyczaj co 2-3 dni, więc też nie jest tak że nakładałam proteinowego kallosa codziennie
      - regularne olejowanie równoważy używanie proteinowej odżywki

      Usuń
  5. sliczne!!! musze kupić sobie tego kalosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo nie jestem jedyną zachwyconą. wystarczy sobie sprawdzić opinie o tej masce w internecie. ona na prawdę jest bardzo dobra, a przy tym niedroga.

      Usuń
  6. Nie wiem czy wiesz ale jesteś włosomaniakiem do potęgi n! Podziwiam. Ja nie mam do tego cierpliwości xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować tą maskę KALLOS Keratin. Tylko muszę się przemóc, bo strasznie nie lubię robić nic z włosami. Dlatego mam długie, bo to wygodne, rosną sobie tylko i tyle, ale za ładne to nie są. A Twoje włosy to rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne włosy, ich blask aż razi w oczy ! :) Musze wypróbować u siebie Kallos Keratin.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają na bardzo zadbane i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...