środa, 4 marca 2015

Kallos Keratin do mycia włosów

W ramach akcji testowania Kallosów dzisiaj postanowiłam sprawdzić, jak odżywka Kallos Keratin sprawdzi się do mycia włosów. W składzie mamy proteiny i silikony, ale poza tym jest on dość krótki i prosty. Spotkałam się z opinią, że odżywka do mycia lepiej, żeby tych silikonów i protein nie zawierała. Ale jak wiemy teoria teorią, cudze doświadczenia owszem bardzo cenne, ale najlepsze dla siebie metody trzeba na sobie wypróbować. Więc przystępuję do dzieła.



Odżywka Kallos Keratin jest dość gęsta. Najwygodniej nakłada się ją na jedynie wyciśnięte rękami włosy. Bez odciskania w ręcznik. O wiele łatwiej się wówczas rozprowadza. Masuję skórę głowy, a reszta odżywki spływa sobie przez długość włosów aż na końcówki. Następnie spinam włosy i trzymam odżywkę jeszcze jakieś 10-15 minut. Później spłukuję.

Trochę się bałam, że ze względu na dość gęstą konsystencję mycie włosów odżywką Kallos Keratin będzie złym pomysłem. Nic podobnego! Zbita konsystencja w niczym nie przeszkadza. Nałożenie jej na suche włosy mogłoby być trudne, ale jeżeli mowa o włosach mokrych rozprowadza się bez problemów.

Kallos Keratin do mycia włosów spisała się dobrze. Włosy były czyste. Nie były przyklapnięte. Wyglądały całkiem nieźle. Pierwszego dnia. Drugiego już wyraźnie było widać, że coś jest z nimi troszeczkę nie tak. Mycie włosów odżywką ma tę wadę, że jednak trochę szybciej się przetłuszczają. Kallos Keratin nadaje się do mycia włosów, ale ja chyba jednak wolę myć je inną odzywką. Tą sławną i śmierdzącą Glorią. 

6 komentarzy:

  1. Ja wlasnie dzis bede do mycia testowac inna odzywke, o kallosie keratin nawet nie pomyslalam mimo ze mam ja pod nosem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no nie ma. jak dla mnie wszystkie zdjęcia moich włosów są takie same i różnią się tylko ubraniem ;) ale skoro jednak jest zainteresowanie to będę je robić i wrzucać :)

      Usuń
    2. Lubię patrzeć na zdjęcia włosów- i lubię też robić zdjęcia moim- czasami na żywo nie widać, a jak się porówna kilka zdjęć to widać różnicę w układaniu się włosów po różnych produktach.

      Usuń
  3. Ja z Kallosa kupiłam kiedyś maskę do włosów, pięknie pachniała wanilią! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio mylam wlosy czekoladka, a dzisiaj testowalam banana :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...