niedziela, 8 lutego 2015

Tuningowana maseczka jajeczna do włosów przed myciem

Maseczka jajeczna do włosów to znany od lat (wieków?) sposób pielęgnacji. Stosowały go na pewno moja mama i babcia. Czy prababcia to nie wiem i już się nie dowiem. Ale teraz ja używam maseczki jajecznej do pielęgnacji włosów.



Jajeczna odżywka do włosów to nie jest dla mnie nowość. Stosowałam już wielokrotnie w różnych kombinacjach. I dzisiaj właśnie przedstawię jedną z wersji. Jest to wersja na spontana dolej co masz pod ręką. Moja maseczka oprócz głównego składnika jakim są dwa żółtka zawiera także kilka kropli olejku rycynowego, kilka kropli nafty kosmetycznej, trochę odżywki bez spłukiwania Ziaja i trochę odżywki do spłukiwania Garnier Ultra Doux z Cudownymi Olejkami. Całość dokładnie wymieszałam i nałożyłam na włosy przed myciem na 20 minut.

Trzeba przyznać szczerze, że naturalne albo chociaż pół-naturalne metody pielęgnacji poza niezaprzeczanymi zaletami mają też dość uciążliwe wady. Największą z nich przy tej odżywce jest okropne splątanie włosów. Ciężko jest rozprowadzić ją na włosach, a kiedy to już się uda przypominają one wielki kołtun. Na szczęście po spłukaniu już jest prawie normalnie, a po umyciu szamponem nie widać już ani śladu splątania. 

Ja umyłam włosy rozcieńczonym szamponem Babydream i nałożyłam jeszcze raz odżywkę Garnier Ultra Doux z Cudownymi Olejkami pod czepek. Normalnie ta odżywka prawie nie działa (przynajmniej u mnie) więc wiadomo, że całą zasługę można przypisać jajku. A włosy rzeczywiście wyglądają wyraźnie lepiej, niż gdybym nic specjalnego z nimi nie robiła.


Na zdjęciu trudniej jest uchwycić efekt, ale w dotyku i w obsłudze włosy są bardzo miłe i grzeczne ;) Zdyscyplinowane, wygładzone, nie puszą się. Dobrze się z nimi współpracuje i prezentują się również niczego sobie. Jajeczne mikstury z dodatkiem wszystkiego co zalega w łazience bardzo polecam. 

4 komentarze:

  1. Marzą mi sie koncówki takie, jak twoje.
    u mnie chyba tez dzis wyląduje jajko na głowie, chyba, że okaze sie, ze Marek mi wszystjie zjadł O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale taki kolor czy sposób układania się? fakt nie są najgorsze, ale żeby aż o takich marzyć ;)

      Usuń
  2. Wygladaja na bardzo miekkie ! Musze polozyc na swoje wlosy jajko z dodatkami, moja mama i babcia tez tego uzywaly, zobaczymy jak sprawdza sie moje efekty :) zapraszam do mnie
    Lovelyhairtherapy.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...