piątek, 27 lutego 2015

Testujemy Kallosy - Kallos Keratin jak sprawdza się samodzielnie?

W ramach testowania Kallosów postanowiłam sprawdzić, jak spisuje się odżywka Kallos Keratin bez towarzystwa innych kosmetyków. Tzn. oczywiście użyłam szamponu, a nawet odżywki bez spłukiwania, ale zawsze to robię. I nie wydaje mi się, żeby jakoś specjalnie mogło to zafałszować wyniki testu Kallos Keratin.



Wiemy już, że Kallos Keratin bardzo dobrze współpracuje z naftą kosmetyczną. A jak sprawdza się sama? Też dobrze. Co prawda włosy tuz po umyciu lekko się puszą, fruwają dookoła głowy i sprawiają wrażenie takich szorstkich i niezdyscyplinowanych. Ale to minie. Mnie minęło po przespanej nocy. Włosy umyłam wieczorem i tuż po myciu wyglądały średnio. Ale następnego dnia rano - coś pięknego. Gładkie, błyszczące, miękkie. Aż się chciało je rozpuszczać i dotykać. Zaznaczę, że nie używałam suszarki, tylko pozwoliłam im wyschnąć samodzielnie. Kallos Keratin bez wspomagania innymi kosmetykami spisuje się bardzo dobrze. Ale jeżeli zależy nam na świetnej prezencji nie myjmy włosów tuż przed terminem zero, tylko kilkanaście godzin wcześniej.

Znowu bez zdjęcia włosów, bo w sumie nic takiego na nim nie widać i większy pożytek ze słownego opisu ich stanu ;)

7 komentarzy:

  1. U mnie ta maseczka bardzo fajnie się sprawdza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ta maseczka bardzo fajnie się sprawdza :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam i jest fajna :) Ogólnie żadna maska nie daje u mnie jakiś super-hiper/mega-spektakularnych efektów, ale włosy są zdrowsze i ładniej się układają.
    Jeśli mogę polecić coś od siebie, to kosmetyki z firmy Kerastase. U mnie szampony i olejki sprawdzają się genialnie. Co prawda nie kupuję ich za często, czasem proszę rodziców w prezencie, ale po szamponie nie muszę nawet nakładać odzywki. Ale przyznaję się bez bicia, nie znam dokładnie ich składu. Gdybyś miała jednak okazję kiedyś spróbować to polecam, z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też maski/odżywki dają bardziej doraźny efekt. a poprawę stanu włosów przypisuję olejowaniu :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię tę maskę :) wiadomo, nie daje efektu wow,ale jest całkiem przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kolosów chyba najlepsza tzn z tych które stosowałam... Używałam w zeszłym roku przez niecały miesiąc - i tylko na końcówki, bo na cale włosy niestety obciążała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę to cudo :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...