poniedziałek, 16 lutego 2015

Parafinowe olejowanie i kremowanie

Olejowanie włosów kokosowym olejkiem i kakaowym masłem do ciała nadało im niezwykły blask. Warto wspomnieć, że koksowy olejek składa się głównie z parafiny. Masło kakaowe podobnie. Oczywiście obydwa kosmetyki posiadają pewną niewielką ilość tytułowego składnika, ale ich zawartość to głównie parafina. I okazuje się, że parafina całkiem ładnie działa na moje włosy. 



Kokosowy olejek do opalania Dax Cosmetics zawiera emolient tzw. suchy, filtry przeciwsłoneczne (bo to olejek do opalania), tytułowy olej koksowy, ekstrakt z kwiatów gardenii i witaminę E. Mleczko do ciała Ziaja również zawiera emolient suchy, glicerynę, silikony i masło kakaowe. Obydwa kosmetyki pachną pięknie i słodko. O ile ktoś lubi kokosy i kakao. Takie bardziej kosmetyczne w zapachu kokosy i kakao. W sumie gdybym nie wiedziała, to miałabym problem zgadnąć, czym pachną ;)

Powyżej moje włosy po całej nocy spędzonej z olejkiem kokosowym i masłem kakaowym. Tradycyjnie umyte delikatnym szamponem bez SLS, zwilżone odżywką bez spłukiwania Ziaji i rozczesane niezawodnym Tangle Teezer. Są miękkie, śliskie, gładkie i przede wszystkim pięknie błyszczą. Z czystym sercem polecam te dwa kosmetyki w duecie do długiego olejowania. 

8 komentarzy:

  1. Ślicznie się błyszczą :) aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odrobinę obawiam się oleju na moich włosach, ale może jednak rzeczywiście warto spróbować... no cóż, dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boje się eksperymentować na włosach, mam już tak słabe, kruszą się są delikatne, suche. :( Twoje są piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      myślę, że olejowanie i kremowanie bardziej pomoże Twoim włosom, niż mogłoby im zaszkodzić. ja odkąd olejuję zauważyłam ogromną poprawę. różnicę widziałam już po pierwszym razie, a regularne olejowanie na prawdę potrafi zrobić z włosami cuda :) polecam.

      Usuń
  4. Ale piękne włoski, już się powtarzam, ale są cudne :)
    Sama nie olejuję i ostatnio pisałam, że póki co nie kupię tej maski Kallos, ale zgadnij kto ostatnio zamówił ją na allegro :D

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...