niedziela, 15 lutego 2015

Krakowski Bieg Antysmogowy

Krakowski Bieg Antysmogowy się odbył. Na Stadionie na Groblach pojawiły się tłumy biegaczy. Na fejsbuku swój udział zadeklarowało około tysiąca osób. Było nas na prawdę dużo. Organizacja była świetna. Obyło się bez przepychanek, dla nikogo też nie zabrakło maseczki przeciw smogowi. Na manifestacji pojawiły się również media. 



Krakowski Bieg Antysmogowy czyli niecałe 5 km delikatnym truchcikiem przez centrum miasta dla czystszego powietrza. Pogoda dopisała, biegacze również. Pobiegł z nami także Zły Piec. Miejmy nadzieję, że jakość powietrza w Krakowie niebawem ulegnie poprawie. 


4 komentarze:

  1. Też miałam się pojawić na tym biegu.. na szczęście chociaż zamiast pamiątkowego zdjęcia mam koszulkę, ot tyle dobrego! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja.. dowiedziałam się o tym biegu, gdy już się odbył! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda. ale nie martw się. pewnie jeszcze odbędzie się druga edycja, a może trzecia i czwarta też. ;)

      Usuń
  3. wracając z Bawarii do domu rodziców akurat usłyszałam o tym w radiu. Pamiętam na studiach jak męczyliśmy Kraków, stare piece, kominy, zanieczyszczenia.. Mam nadzieje, że ta inicjtaywa coś pomoże!

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...